۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷

فرماندار تایباد:

طرح هادی در یک سوم روستاهای تایباد اجرا شد/افتتاح طرح هادی پساوه

طرح هادی در یک سوم روستاهای تایباد اجرا شد/افتتاح طرح هادی پساوه

تایباد- فرماندار شهرستان تایباد گفت: از تعداد ۳۵ روستای برخودار برای ۳۳ روستا طرح هادی تهیه شده که از این تعداد ۱۳ طرح اجرا شده و ۱۴ روستا نیز در دست اجراء است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شرافتی راد فرماندار شهرستان مرزی تایباد ظهر دوشنبه در آئین افتتاح طرح هادی روستای«پساوه» از توابع بخش میان ولایت شهرستان مرزی تایباد اظهار کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار تایباد در این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی در روستای پساوه برگزار شد افزود: در این طرح هادی تعداد خانوار بر خوردار از طرح ۲۳۴ خانوار و جمعیت برخودار ۹۷۴ نفر می باشدکه در مدت چهار سال به بهره برداری رسیده است.

شرافتی راد بیان کرد: در صدور اسناد روستائی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از ابتدای طرح تاکنون تعداد چهار هزار ۴۱۸ پرونده ارسال شده که از این تعداد برای سه هزار ۸۶۷ سند صادر شده است.

وی افزود: در بحث تملک و واگذاری اراضی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از ابتدای طرح ۱۱۵ هکتار زمین تملک شده است که تعداد ۶۰۹ قطعه واگذار گردیده است.

وی با اشاره به طرح ویژه بهسازی در روستاهای شهرستان  تایباد گفت: از ابتدای طرح ۱۰۵۰ انعقاد قراداد با بانکها صورت پذیرفته است که ۸۳۰ پایانکار واحدهای مسکونی انجام شده است.

وی گفت: امروز دولت و نظام در دورترین نقاط روستایی کشور همه امکانات و منابع ملی را توزیع می کند و نگهداری از این امکانات و منابع ملی بر عهده مردم است.

کد خبر 3602296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha