۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶

فرماندار گرمی:

طرح هادی روستاهای گرمی اعتبار کم دارد/ضرورت بازنگری طرح‌ها

طرح هادی روستاهای گرمی اعتبار کم دارد/ضرورت بازنگری طرح‌ها

گرمی - فرماندار شهرستان گرمی با تاکید بر تامین اعتبار طرح‌های هادی روستایی گفت: بازنگری طرح‌های هادی گرمی با توجه به نیاز روستاها و توسعه ساخت و ساز در آن‌ها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر یکشنبه در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: بازنگری طرح‌های هادی گرمی با توجه به نیاز روستاها و توسعه ساخت و ساز در آن‌ها ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح هادی به اعتبارات ویژه دولتی وابسته است، افزود: تأمین اعتبار طرح‌ها با توجه به بالا بودن شاخص‌های محرومیت شهرستان در اولویت باشد.

فرماندار شهرستان گرمی ادامه داد: بیشتر روستاهای گرمی به علت توسعه روزافزون نیازمند بازنگری در طرح‌های هادی هستند و این بازنگری باید با لحاظ نیازمندی‌ها و موقعیت خاص جغرافیایی انجام شود.

مولایی بیان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز توسط بنیاد مسکن مشکلات و موانع موجود در زمینه طرح‌های هادی روستایی برطرف شود و به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بسیاری از روستاهای شهرستان به دلیل خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی متحمل خسارت‌های متعدد مالی شده اند که انجام اقدامات و تلاش‌های لازم برای احداث سیل بندها جهت هدایت سیل از سطح روستاها اولویت اساسی در منطقه است.

کد خبر 5652587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha