۲۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۲۵

«آواز‌های نخوانده» برای دومین بار خوانده می‌شود

«آواز‌های نخوانده» برای دومین بار خوانده می‌شود

کتاب «آواز‌های نخوانده» خاطرات دفاع مقدس و اسارت محمود امین‌پور، با تدوین ساسان ناطق توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آوازهای نخوانده» از مجموعه کتاب‌های خاطرات آزادگان دفتر ادبیات و هنر مقاومت، در هشت فصل تدوین شده است.

امین‌پور در این کتاب خاطرات خود را از دوران جوانی، انقلاب، حضور در جبهه‌های جنگ و اسارت بازگو کرده و قبل از چاپ کتاب به دلیل عوارض شیمیایی جنگ به شهادت رسید. امین پور متولد 1343 و اولین فرزند خانواده و اهل اردبیل بود. او در سن نوجوانی درگیر مسائل انقلاب می‌شود و عشق امام را در دل می پروراند. او تا قبل از رفتن به سربازی خودش را با کار در یک کبابی در تهران مشغول می‌کند و بعد از خدمت سربازی در عملیات کربلای چهار و پنج شرکت می‌کند و در تیرماه 1367 در پاتک عراقی‌ها در منطقه چنگوله و مهران به اسارت عراقی‌ها درمی‌آید و پس از تحمل دو سال اسارت به وطن بازمی‌گردد.
 
پس از تحمل دو سال اسارت و شکنجه توسط نیروهای عراقی به وطن بازمی‌گردد و پس از بازگشت از اسارت دو ، سه سالی را در دادگستری اردبیل مشغول به کار می‌شود و پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری ناشی از جنگ و اسارت و قبل از انتشار خاطراتش در آبان ماه 1386 در کنار همرزمان شهیدش آرام می‌گیرد. او پدر چهار فرزند و از جانبازان 25 درصدی جنگ تحمیلی بود.
 
چاپ دوم کتاب «آوازهای نخوانده» در قطع رقعی و 168 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.
 
ساسان ناطق، تدوین کننده این کتاب، سال 1354 در تبریز متولد شده و از سال 1374‌ داستان‌نویسی را شروع کرده است.
کد خبر 1359910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha