۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۷:۳۸

صمدی اعلام کرد:

تشکیل اکیپ های خبری ویژه برای پوشش اخبار روز قدس در شبکه تبرستان

تشکیل اکیپ های خبری ویژه برای پوشش اخبار روز قدس در شبکه تبرستان

ساری - خبرگزاری مهر: قائم مقام شبکه تبرستان از آمادگی کامل همه بخش های این مرکز با تشکیل اکیپ‌های ویژه برای پوشش اخبار لحطه به لحظه روز قدس در جای جای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی صمدی بعد از ظهر چهارشنبه درجلسه هماهنگی روز قدس در مرکز مازندران افزود: رسانه ملی و استانی با توجه به تحولات اخیر منطقه ای و براساس سیره امام (ره)، تأکید رهبرمعظم انقلاب و بیداری جهان اسلام در روز امسال، حضوربا شکوره مردم در روز قدس و بعد سیاسی آن رابه صورت رادیویی و تلویزیونی استانی و مخابره آن به سراسر کشور و جهان  به نحو احسن پوشش می دهد.

وی اظهار داشت: رسانه استانی با تدابیر اتخاذ شده در حمایت از مردم فلسطین و قیام آنها و استکبارستیزی جهان  اسلام، با پوشش با شکوه تر رادیویی، تلویزیونی وخبری از سراسر استان روز قدس 90 را با شکوهی بیش از پیش به منصه ظهور خواهد رساند.

قائم مقام شبکه تبرستان از به کارگیری همه ظرفیت های فنی و هنری صدا و سیمای مرکز مازندران جهت پوشش هرچه مطلوب تر حضور با شکوه مردم استان درروز قدس 90 خبرداد.

صمدی گفت: در روز قدس امسال ضمن پوشش تصویری، خبری و رادیویی حضور با شکوه مردم استان و ارتباط زنده از صحنه های راهپیمایی و استفاده از کارشناسان و اساتید دانشگاه از عصر پنج شنبه و روز جمعه، کمک رسانی مردم با احساس و همیشه در صحنه استان، به مردم قحطی زده سومالی به سراسرکشور مخابره خواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
 

کد خبر 1391366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha