۱۱ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۵۸

پل تقاطع غیرهمسطح شهیدستاری ــ آبشناسان آماده بهره‌برداری می‌شود

شهردار منطقه 5 از پیشرفت 85درصدی عملیات اجرایی فازدوم پل تقاطع غیر همسطح شهید ستاری ـ آبشناسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید طلوعی شهردار منطقه 5 با بیان این که عملیات احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید ستاری - آبشناسان با هدف بهبود شبکه بزرگراهی غرب تهران و افزایش کارکرد بزرگراهی در دو فاز اجرا شد ،گفت:پروژه تقاطع غیر همسطح شهید ستاری - آبشناسان به صورت دوباند تندرو ، دوباند تجمیع وتوزیع ، یک دوربرگردان غیرهمسطح غرب به شرق ، دوعدد(لوپ) و چهار رمپ راستگرد طراحی شده است که با تکمیل پروژه همه حرکات 12 گانه دراین تقاطع تامین می شود.

شهردار منطقه 5 با اشاره به این که فازنخست پروژه در اردیبهشت سال جاری به بهره برداری رسید افزود : درفاز نخست ، مسیر تندرو باند غرب به شرق و شرق به غرب بزرگراه شهید آبشناسان احداث و به بهره برداری رسید.

طلوعی با اشاره به این که با تکمیل فاز نخست ، بزرگراه آبشناسان بازگشایی شد افزود : احداث رمپ ولوپ و دوربرگردان درفازدوم پروژه طراحی شده است که با تکمیل آن بزرگراه شهید ستاری به میدان دانشگاه آزاد متصل می شود.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: با احداث پل تقاطع آبشناسان - ستاری وتکمیل رمپ ولوپ ها ، تقاطع ها و چراغ قرمزهای بلوار شاهین، سردار جنگل و ستاری حذف خواهد شد و تردد غرب به شرق و شرق به غرب بزرگراه آبشناسان به سهولت انجام می شود.

طلوعی افزود: بزرگراه شهید ستاری یکی از مسیرهای اصلی جنوب به شمال است که از جاده مخصوص تهران، کرج آغاز می شود و تا خیابان میرزا بابایی در بالای بزرگراه همت ادامه دارد که با عملیات احداث ادامه بزرگراه ستاری از میرزا بابایی تا سیمون بولیوار به طول 2 و نیم کیلومتر ، طول بزرگراه ستاری به 8 کیلومتر خواهد رسید.

به گفته شهردارمنطقه براساس برنامه زمانبندی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه ستاری- آبشناسان تاپایان نیمه نخست سالجاری تکمیل وآماده بهره برداری می شود.

کد خبر 1397366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha