۲۵ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸

رسول یونان با 2 دفتر شعر به نمایشگاه کتاب می‌آید

رسول یونان با 2 دفتر شعر به نمایشگاه کتاب می‌آید

نشر امرود به تازگی چاپ جدید 2 مجموعه شعر از رسول یونان را روانه بازار کرده که این آثار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چاپ دوم مجموعه شعر «مواظب باش مورچه‌ها می‌آیند» از روز چهارشنبه 23 فروردین به همراه چاپ سوم مجموعه شعر «چه کسی مرا عاشق کرد» از رسول یونان به بازار آمدند که قرار است نسخه‌های این نوبت‌های چاپ، در نمایشگاه کتاب تهران نیز عرضه شوند.

ناشر هر دو کتاب نشر امرود است که «مواظب باش مورچه‌ها می‌آیند» آخرین مجموعه شعر یونان و «چه کسی مرا عاشق کرد» مجموعه‌ای از گزیده اشعار او به انتخاب عباس مخبر است.

تعدادی از نمایشنامه‌های یونان نیز امکان دارد در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شوند. این نمایشنامه‌ها پیش از این منتشر شد‌ه‌اند که قرار است نوبت بعدی چاپ‌شان را نشر امرود به عهده بگیرد. یکی از این کتاب‌ها «گندمزار دور» است که حاوی نمایشنامه‌های «گندمزار دور»، «آوازی عاشقانه برای مرگ» و «قطاری در برف» است. «گندمزار دور» در انتظار چاپ دومش به سر می‌برد.

«سنجابی بر لبه ماه» مجموعه‌ای از 3 نمایشنامه دیگر یونان است که قبلا به صورت مستقل چاپ شده بودند و در این کتاب گرداوری شدند. اما کتاب دیگر یونان ترجمه‌ای از نمایشنامه‌های ترکی اوست که بازگردانی‌شان توسط سیما حسینیان انجام شده است. نام این کتاب «آن مرد دروغ می‌گفت، اینجا بلدرچین نیست» است و مانند دو کتاب دیگر 3 نمایشنامه از این شاعر را در برمی‌گیرد.

چاپ جدید نمایشنامه‌های یونان هم قرار است توسط نشر امرود انجام شود. این کتاب‌ها در حال حاضر در ارشاد در انتظار مجوز نشر هستند و در صورت صدور مجوز چاپ، به نمایشگاه کتاب تهران امسال خواهند رسید.

کد خبر 1575600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha