۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۱۵

رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی معرفی شد

رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی معرفی شد

اراک – خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشورو جمعی از مسئولین استانی هوشنگ بازوند به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشوردر جلسه تودیع و معارفه ودومین جلسه شورای اداری استان ظهر روز یک شنبه با بیان اینکه این ستاد به تعبیری نهاد مردم است افزود: این ستاد غبارروبی از چهره قبور مطهر، بازسازی حرمهای مطهر شامل کانال کشی، ترمیم دیوار، تعویض سنگ و توسعه حرمهای مطهر را در دستور کار خود قرار دارد.

حسن پلارک از اتمام کار صرح حضرت سید الشهداء و حضرت عباس و انتقال آنها به کشور عراق خبرداد و خاطرنشان کرد: بازسازی طلای ایوان نجف اشرف به همت مردم و مسئولین خوزستان با اعتبار 32میلیارد تومان، اضافه شدن سه صحن در کاظمین و ساخت و تجهیز بیمارستان امام سجاد(ع) ازجمله برنامه های در حال انجام این ستاد است.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان امام سجاد (ع) به پایان رسیده است و در حال تجهیز بیمارستان هستیم تصریح کرد: این بیمارستان که با بیمارستان بقیه الله الاعظم ایران خواهرخواندگی دارد  وپزشکان آن از این بیمارستان تامین می شود.

پلارک از افتتاح مجمع سیدالشهدا در 13ماه رجب خبرداد و اظهارداشت: این مجمع که دارای 14هزار متر مربع مساحت است در شش طبقه ساخته شده و نقش هنرمندان و صنعت گران اراکی در آن پررنگ است که دارای مجتمع فرهنگی، کلینیک مجهز و آشپزخانه صنعتی است.

گفتنی است پیش از این محمد حسن آصفری ریاست ستاد عتبات عالیات استان مرکزی را بر عهده داشت.
 

کد خبر 1595163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha