۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۲۲

رجایی:

خرید و بازاریابی فلسفه شرکتهای تعاون روستایی است

خرید و بازاریابی فلسفه شرکتهای تعاون روستایی است

گرگان - خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان تعاون روستایی گلستان گفت: شرکتهای تعاون روستایی، کشاورزی و تولید شرکتهای حامی تولید کننده و کشاورز هستند و فلسفه آنان حمایت از تولید، خرید و بازار یابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی رجایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی خرید محصولات کشاورزی افزود: با عنایت به تشکیل کمیته حمایت از تعاونیها و تشکلها در استان کلیه تعاونیهای تحت پوشش باید بتوانند برای ارتقاع سطح جایگاه خود تلاش و نقش خود را پر رنگ تر تا  خدمات بهتری به کشاورزان و تولید کننده گان ارائه نمایند.
 
وی اظهار داشت: اهمیت خرید محصولات کشاورزی بر همه واضح است، یک وظیفه حساس و سنگین بر دوش ما نهاده شده ما باید با این نگاه و رویکرد وارد خرید محصولات شویم تا کشاورزی که قبل از زمان کشت با دغدغه کاشت، داشت و برداشت مواجه بود  با  اقدام به موقع و قیمت مناسب موجب آرامش خاطر آنان شویم.

رجائی در قسمتی از صحبت های خود به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند تعاونی ها نقش بارزی را در اقتصاد کشاورزی ایجاد می نمایند اشاره و عنوان کرد که ما با توجه به شعار سال جاری که تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانیست باید افزایش حجم تولید با کمیت و کیفیت بهتر و اشتغال را در برنامه ها مورد توجه قرار دهیم.

وی همچنین در خصوص بانک کشاورزی اذعان داشت: انتظار شبکه تعاون روستائی از بانک کشاورزی بیش از گذشته است چرا که فلسفه وجودی بانک کشاورزی راحمایت از کشاورز و کشاورزی می دانیم.
 
وی در پایان اظهار داشت:با هماهنگی های بعمل آمده و حمایت مسئولان استان و همکاری خوب صنایع و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان و شبکه تعاون روستائی در خرید محصولات کشاورزی وارد که منافع تولید کننده گان و کشاورزان را مدنظر قرار می دهید.
کد خبر 1604234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha