۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۴۵

بامری تاکید کرد:

برخورد با عوامل تخریب محیط زیست

برخورد با عوامل تخریب محیط زیست

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: با عوامل برهم زننده و تخریب کننده محیط زیست به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گل محمدبامری بر نقش محیط زیست در سالم سازی روح وجسم و ایجاد روحیه نشاط و شادی در جامعه تاکید و گفت: آیات قرآن کریم و سخنان بزرگان دین حاکی از این موضوع است که محیط زیست همیشه باید حفظ و پاکیزه نگه داشته شود زیرا در آفرینش و خلقت موجودات زنده گیاهی و جانوری اسراری نهفته است که خداوند متعال از خلقت آنان آگاهی دارد.

بامری افزود: ما وظیفه داریم محیط زیست را از انواع آلودگی های صوتی، شیمیایی، پسماندهای خانگی، بهداشتی و بیمارستانی در امان نگه داریم.

وی حفظ و احیای فرهنگ اصیل اسلامی در زمینه محیط زیست، آموزش و سهیم کردن مردم در محیط زیست را از مهمترین برنامه هایی عنوان کرد که باید در جامعه نهادینه و به فرهنگ ماندگار تبدیل شود.

معاون استاندار هرمزگان با خطاب قرار دادن متولیان امر محیط زیست از آنان خواست با برهم زنندگان و تخریب کنندگان محیط زیست از قبیل بنگاه ها و کارخانجات اقتصادی و تولیدی برخورد و در ارائه مجوزهای زیست محیطی شدت عمل بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 1623898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha