۱ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۴۸

مشایخی در گفتگو با مهر:

ساخت تالار مرکزی اراک 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت تالار مرکزی اراک 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: به دلیل برخی مشکلات پروژه تالار مرکزی اراک تاکنون 26 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

مصطفی مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه، به دلیل برخی مشکلات پروژه تالار مرکزی اراک تاکنون فقط 26 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری  برسد گفت: تالار مرکزی اراک یکی از عمده ترین  پروژه های نیمه تمام فرهنگی، هنری مصوب سفر اول هیئت دولت به استان است.

وی ادامه داد: به دلیل نیاز مبرم اصحاب فرهنگ و هنر به چنین اماکنی برای فعالیت های فرهنگی و هنری استان و درخواستشان برای تسریع ساخت تالار مرکزی، این پروژه اعتبار مورد نیاز را در قالب کمک های مالی از دولت دریافت کرد.

وی در خصوص پروژه تالار مرکزی اراک گفت: این تالار در هفت طبقه شامل سالن اجتماعات 470 نفره برای برگزاری همایش های آموزشی و هنری، سالن نشست های فرهنگی، ادبی و هنری،  نگارخانه ، محل استراحت هنرمندان و اساتید مهمان، رستوران و نمازخانه طراحی شده است.

وی اعتبار این طرح را 24 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: این طرح با زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و 14 هزار مترمربع زیر بنا می تواند فضایی گسترده و مناسب برای فعالیت های هنری فرهنگی شهر اراک باشد.

مشایخی گفت: تالارمرکزی اراک در قالب طرح مهر ماندگار امسال تکمیل می شود.

کد خبر 1654851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha