۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

مشایخی

پروژه تالار مرکزی اراک طی 6 سال تنها 78 درصد پیشرفت داشته است

پروژه تالار مرکزی اراک طی 6 سال تنها 78 درصد پیشرفت داشته است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از پیشرفت 78 درصدی پروژه تالار مرکزی اراک خبر داد و گفت: این پروژه شش سال است که شروع شده اما هنوز به پایان نرسیده است.

مصطفی مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پروژه تالار مرکزی اراک از طرح های ملی مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که تاکنون 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی با بیان اینکه این پروژه در سال 1386 آغاز و به دلیل محدودیت اعتبار پیشرفت چشمگیری نداشت، گفت: پروژه مذکور از تیرماه سال 91 در فهرست طرح مهر ماندگار دولت دهم قرار گرفته است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این طرح ملی در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با زیر بنای 14 هزار متر مربع و در سه طبقه در حال ساخت است.
 
مشایخی اظهار کرد: تالار مرکزی اراک دارای سالن های موسیقی و تئاتر، رستوران، سالن همایش و کارگاه ها و گالری های فرهنگی و هنری است.
 
وی با اشاره به پیشرفت نزدیک به 80 درصدی این پروژه، اظهار کرد: این مجموعه بزرگ در اولویت تکمیل و تجهیز طرح های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داشته و برای جذب اعتبار مورد نیاز تلاش خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد ستقبال مطلوب مردم کلان شهر اراک و بستر افزایش روحیه امید و نشاط آنها و انگیزه بالای مدیران عالی نظام برای تکمیل طرح های نیمه تمام است.
 
مشایخی ابراز امیدواری کرد: این طرح در اولویت قرار گرفته و مردم فهیم استان مرکزی در آینده نزدیک شاهد افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی، هنری استان باشند.
 
گفتنی است، سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی اراک بازدیدکرد.

کد خبر 2193900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha