۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۱۶

عرب:

توسعه اردوگاه زندانیان مواد مخدر استان مرکزی یک ضرورت است

توسعه اردوگاه زندانیان مواد مخدر استان مرکزی یک ضرورت است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان مرکزی بر ضرورت توسعه اردوگاه زندانیان مواد مخدر این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی عرب ظهر روز چهارشنبه با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی افزود: در استان مرکزی تنها یک اردوگاه ویژه زندانیان مواد مخدر در مرکز استان مرکزی با ظرفیت اسمی 1000 نفر وجود دارد این در حالیست که هم اکنون هزار و 900 زندانی در این مرکز نگهداری می شود.

وی آمار زندانیان مواد مخدر استان مرکزی در 4 ماهه اول امسال را 4هزار و 860 نفر عنوان کرد و گفت: از مجموع زندانیان مواد مخدر استان مرکزی 6.7 درصد را افراد بیسواد، 8.78 درصد را زندانیان با تحصیلات ابتدایی، 69 صدم درصد را زندانیان با تحصیلات راهنمایی، 7.12 درصد را زندانیان با تحصیلات دیپلم و 17 صدم درصد را زندانیان با تحصیلات فوق دیپلم  به بالا تشکیل می دهند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان مرکزی ادامه داد: اجرای طرح توسعه اردوگاه زندانیان مواد مخدر استان مرکزی از مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی است که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات لازم اجرایی نشده است.

کد خبر 1674249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha