۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۴

بهزیستی مقام اول شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی را بدست آورد

بهزیستی مقام اول شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی را بدست آورد

اراک – خبرگزاری مهر: در پی اقدامات پیشگیرانه و موثر بهزیستی استان مرکزی در خصوص مبارزه با مواد مخدر، این اداره کل موفق به کسب رتبه اول در شورای مبارزه با مواد مخدر استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پیشگیری و انجام اقدامات مرتبط در زمینه مواد مخدر یکی از راه های مبارزه با مواد مخدر است که در این زمینه بهزیستی استان برنامه های متعددی را اجرا کرده است.

رضا ربیعی با بیان اینکه کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی با نگاه دقیق و ریزبین در این خصوص فعال بوده اند، افزود: فراهم کردن شرایط مطلوب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اصلی ترین برنامه های این حوزه است.

وی تاکید کرد: متولیان ورزشی، آموزشی و فرهنگی باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

ربیعی با اشاره به عواقب پرخطر اعتیاد در جامعه گفت: اعتیاد بیماری شوم اجتماعی است که زندگی انسان‌ها و خانواده‌ها را به مخاطره انداخته است که در این راستا آموزش عمومی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در رابطه با آن در کاهش این پدیده موثر است.

وی یادآور شد: هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های اداری، قضایی و نیروی انتظامی برقرار است سبب به نتیجه رسیدن اقدامات مؤثر پیشگیرانه در زمینه مبارزه با مواد مخدر در بهزيستي شده است.

مديركل بهزيستي استان وی با اشاره به تأثیرات منفی توزیع و مصرف مواد مخدر در جامعه، خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در اين اداره كل برای کاهش آمار اعتیاد و مصرف مواد مخدر با همكاري  مراکز آموزشی و دانشگاهی استان شد.

ربيعي تصریح کرد: در کاهش اثرات مخرب مواد در جامعه، انجام کارهای پیشگیرانه بسیار مهم است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد : دراين زمينه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان جهت ارزيابي وايجاد خلاقيت وپويايي دربين دستگاه ها اقدام به ارزيابي مقايسه اي دربين كليه دستگاه ها ي استان مركزي نموده است كه دراين ارزيابي بهزيستي استان مركزي موفق به كسب رتبه اول دربين همه دستگاه هاي اجرايي استان شده است .

کد خبر 2184078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha