۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳

بیک زاده:

رقابت‌های انتخابی بوکس خراسان شمالی برگزار می‌شود

رقابت‌های انتخابی بوکس خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت بوکس خراسان شمالی گفت: رقابت‌های انتخابی تیم بوکس استان، اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

حسن بیک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات انتخابی تیم بوکس خراسان شمالی در رده سنی نوجوانان، صبح جمعه دهم شهریورماه در محل خانه بوکس استان برگزار آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها 4 نفر به عنوان تیم استان انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: تیم استان 17 شهریور ماه سال جاری برای شرکت در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور عازم زنجان می‌شود.

بیک زاده اظهار داشت: در رقابت‌های انتخابی بوکس نوجوانان خراسان شمالی ورزشکارانی از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در 3 وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان آن با اعلام نظر کادر فنی 4 نفر به تیم استان راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: کادر فنی این مسابقات متشکل از 5 کارشناس، داور و مربی بوکس است و از میان شرکت کنندگان، 4 نفر از کسانی را که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذارند و احتمال کسب مدال را داشته باشند، انتخاب می‌کنند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان ایران در زنجان از 18 شهریورماه سال جاری به مدت 6 روز در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

این مسابقات در 10 وزن مختلف انجام می‌شود و هر تیم نیز براساس سهمیه درنظرگرفته شده از سوی فدراسیون این رشته ورزشی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

حضور بوکسورهای شرکت کننده در این مسابقات بر اساس امتیازات کسب شده در رقابت‌های قهرمانی کشور سال پیش تعیین شده است و بر این اساس برای خراسان شمالی تنها 4 سهمیه منظور شده است.

کد خبر 1684644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha