۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۸:۳۲

دربیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور؛

بوکسور خراسان شمالی صاحب گردن آویز طلا شد

بوکسور خراسان شمالی صاحب گردن آویز طلا شد

بجنورد - باپایان یافتن بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه، نماینده بوکس خراسان شمالی در جایگاه نخست مسابقات بوکس قهرمانی کشور ایستاد.

دبیر هیئت بوکس خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای نخستین بار در تاریخ بوکس این استان، بوکسور خراسان شمالی با پیروزی مقابل حریفان خود به مدال طلای قهرمانی کشور دست یافت و برگ زرینی را در تاریخ ورزش این استان به نام خود ثبت کرد.

مهدی عباس‌آبادی افزود: در این دوره از مسابقات، پویا ناوی بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم این استان با پیروزی مقابل حریفان خود از استان های کرمان، خوزستان، آذربایجان‌غربی به مرحله نهایی راه یافت.

به گفته وی این بوکسور در مرحله فینال این رقابتها، نوید عبدلی بوکسور مازندرانی راشکست داد و با این پیروزی صاحب گردن آویز طلا شد.

عباس آبادی کسب این افتخار برای استان خراسان شمالی را نتیجه تلاشهای ۱۲ ساله پویا ناوی دانست که در این مسابقات منجر به کسب مدال طلای مسابقات بوکس بزرگسالان کشور شد.

وی همچنین از حضور بوکسور نوجوان استان میثم قشلاقی در تیم ملی خبر داد و گفت: میثم قشلاقی از دیگر گزینه های آینده دار بوکس کشور است که در حال حاضر به عنوان یار ثابت در ترکیب تیم ملی نوجوانان حضور دارد.

عباس آبادی اظهار داشت: بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت ۱۲ هزار شهید استان ارومیه با حضور ۲۱۰ بوکسور از سراسر کشور روز جمعه ۱۵ آبان ماه جاری در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده بود که سه شنبه شب با برگزاری رقابت های پایانی این مسابقات به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پویا ناوی پیش از این در قالب تیم سیستان و بلوچستان به مدال نقره جام بین المللی صلح و دوستی در زاهدان رسیده بود.

 

کد خبر 2964133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha