۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۰

در نخستین روز مسابقات بوکس جوانان کشور؛

بوکسورهای خراسان شمالی خوش درخشیدند

بوکسورهای خراسان شمالی خوش درخشیدند

بجنورد - مسابقات بوکس جوانان کشور درحالی در مازندران پیگیری می‌شود که در نخستین روز این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی خوش درخشید.

دبیر هیئت بوکس شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات بوکس جوانان کشور روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار شد که در روز نخست بیش از پنجاه رقابت انجام شد.

مهدی عباس آبادی در مورد نتایج تیم اعزامی خراسان شمالی به این مسابقات اظهار داشت: همانطور که از پتانسیل‌های بوکسورهای خراسان شمالی و تمرینات آن‌ها دراستان پیش بینی می‌شد، در نخستین روز این رقابت‌ها میثم قشلاقی که یکی از شش بوکسور اعزامی به مسابقات بوکس جوانان کشور بود توانست در وزن ۸۱ کیلوگرم حریف کهکلویه و بویراحمدی خود را در سی ثانیه راند اول ناک اوت کند.

مهدی عباس آبادی تصریح کرد: علیرضا قاسمی دیگر بوکسور تیم خراسان شمالی در وزن ۶۰ کیلوگرم بر روی رینگ رفت که او نیز مقابل بوکسوری از استان مرکزی به برتری دست یافت.

عباس آبادی افزود: این دو برد باعث شد تا باخت عباس سعیدی که به تازگی به عضویت تیم استان درآمده کمی کمرنگ شود؛ هرچند وی نیز در مقابل حریف سرسخت آذربایجان غربی تلاش خود را کرد و شایسته کسب عنوان بود اما نتوانست در این دور از رقابت‌ها مقامی به خود اختصاص دهد.

وی همچنین از قرعه استراحت دیگر بوکسورهای استان در دور اول خبر داد و گفت: دیگر اعضای تیم باید پس از استراحت در این دور در ادامه رقابت‌ها با حریفانی از استان‌های تهران، البرز، مازندران و لرستان مبارزه کنند که اکثر این رقبا از صاحب نام‌های بوکس کشور هستند و برد در مقابل این حرفان شانس تیم استان را برای کسب سکو بالا می‌برد.

کد خبر 3004204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha