۲۰ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰

دبیر هیئت بوکس شهرستان بجنورد:

بوکسور بجنوردی به یک قدمی تیم ملی رسید

بوکسور بجنوردی به یک قدمی تیم ملی رسید

بجنورد - دبیر هیئت بوکس شهرستان بجنورد از پیروزی مشتزن بجنوردی مقابل بوکسوری از کردستان خبرداد و گفت: به این ترتیب بوکسور بجنوردی در یک قدمی عضویت در تیم ملی قرار گرفت.

مهدی عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پویا ناوی بوکسور وزن ۵۲ کیلو گرم استان با شکست سجاد یوزی از کردستان به یک قدمی عضویت در تیم ملی بوکس رسید.

وی اظهار کرد: در دومین و آخرین روز از رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس ۹ دیدار انجام شد که در وزن ۴۹ کیلوگرم امید احمدی صفا مقابل شهرام جلالی به برتری رسید، در ۵۲ کیلوگرم پویا ناوی موفق به شکست سجاد یوزی شد، در وزن ۵۶ کیلوگرم احسان سپهوندی ازسد آرمین امجدیان گذشت، دانا اسماعیل زاده و حمیدرضا کلانتری بازی وزن ۶۰ کیلوگرم را انجام دادند که در نهایت این اسماعیل زاده بود که پیروز از رینگ خارج شد، در ۶۴ کیلوگرم نیز اسماعیل ارمشی بر سید راغب البوشکه غلبه کرد.

به گفته عباس آبادی، مبارزه وزن ۶۹ کیلوگرم بین سجاد کاظم زاده و بهادر کرمی به پیروزی کاظم زاده منجر شد، در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی از سد مسعود خزایی گذشت، در ۸۱ کیلوگرم مجید حاج عباسی مرد موفق رینگ بود ومقابل محمدرضا کچویی به پیروزی رسید.

وی در ادامه افزود: در وزن ۹۱ کیلوگرم و در حساس‌ترین بازی این روز مبارزه بین رضا مرادخانی و سالار غلامی به علت نزدیک بودن بیش از حد مبارزه، بدون اعلام فرد پیروز پایان یافت تا کمیته فنی در خصوص این دیدار تصمیم گیری کند، همچنین عبدالمجید سپهوند تنها نماینده سنگین وزن حاضر در اردو بود.

به گفته عباس آبادی، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون نفرات اول مسابقات انتخابی به عنوان یارفیکس تیم ملی بزرگسالان عازم مسابقات مجارستان می‌شوند ونفر دوم در مسابقات بین المللی دهه فجر در خوی حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 3021770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha