۱۷ دی ۱۳۹۴، ۷:۵۹

دبیرهئیت بوکس بجنورد:

بوکسور خراسان شمالی در یک قدمی تورنومنت مجارستان قرار گرفت

بوکسور خراسان شمالی در یک قدمی تورنومنت مجارستان قرار گرفت

بجنورد – دبیرهئیت بوکس بجنورد گفت: بوکسور خراسان شمالی با گذشتن از سد حریف کردستانی، در یک قدمی تورنومنت مجارستان قرار دارد.

مهدی عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پویا ناوی بوکسور خراسان شمالی با گذشتن از سد حریف کردستانی خود در مسابقات انتخابی شانس خود را برای حضور در تورنومنت مجارستان افزایش داد.

وی اظهار کرد: پس از برگزاری دومین روز از رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس پویا ناوی بوکسور وزن ۵۲ کیلو گرم استان با شکست سجاد یوزی از کردستان در یک قدمی حضور در تورنومنت مجارستان قرار گرفت.

عباس آبادی با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، گفت: در آخرین روز این رقابت ها در وزن ۴۹ کیلوگرم امید احمدی صفا، در۵۲ کیلوگرم پویا ناوی، در وزن ۵۶ کیلوگرم احسان سپهوندی، در وزن ۶۰ کیلوگرم دانا اسماعیل زاده، در وزن۶۴ کیلوگرم اسماعیل ارمشی، در وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد کاظم زاده، در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی و در وزن ۸۱ کیلوگرم مجید حاج عباسی شانس حضور در تورنومنت مجارستان را برای خود افزایش دادند.

وی تصریح کرد: در حساس ترین این رقابت ها که در وزن ۹۱  کیلوگرم بین رضا مرادخانی و سالار غلامی برگزار شد به دلیل نزدیک بودن بیش از حد امتیازات مبارزه مقرر شد تا کمیته فنی در خصوص این دیدار تصمیم گیری کند.

عباس آبادی گفت:عبدالمجید سپهوند نیز تنها نماینده سنگین وزن حاضر در اردو بود.

 به گزارش خبرنگار مهر، نفرات اول مسابقات انتخابی به عنوان عضو تیم ملی بزرگسالان عازم مسابقات مجارستان می شوند ونفرات دوم خود را مهیای حضور در رقابت های بین المللی دهه فجر می کنند.

کد خبر 3019147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha