۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷

حجت‌الاسلام احمدی خبر داد:

وعده وزیر نفت برای ترک تشریفات و اجرای قرارداد اسکله خورخان

وعده وزیر نفت برای ترک تشریفات و اجرای قرارداد اسکله خورخان

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر نفت، وی قول قطعی داد تا اجرای قرارداد و ترک تشریفات اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون به زودی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ موسی احمدی در ادامه دیدارهای مردمی خود، روز جمعه نیز از روستاهای بخش بردخون بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنا شد.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با مردم روستاهای کالو، چاپهن، ملگنزه، امامزاده، نره کو، ملسوخته، بردخون کهنه و مغدان دیدارکرد و ضمن حضور در بین آنان، به خواسته ها و گفته های مردم گوش فرا داد.

وی در این دیدارها با اشاره به فلسفه نظام جمهوری اسلامی گفت: آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان الگو و نمونه کرده، نیت خالص و روح خدمت صادقانه به مردم و حاکمیت مردم بر مردم است که باعث ایجاد حکومت مردم‌سالاری دینی و اجرای دموکراسی واقعی شده است و کشور ما بر اساس همین هدف بر همه قدرت های زورگو غالب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان وجم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضور و نقش بی مثالی داشته‌اند و رهبر و نظام را تنها نگذاشته اند تا حدی که برای ادامه و بقای انقلاب از جان و مال خود و بهترین عزیزان نیز مایه گذاشته اند و هیچ‌گاه کوتاهی و منتی نداشته اند.

احمدی با تشریح عملکرد خود در این مدت اظهار داشت: در مدت حضور در مجلس که وظیفه سنگین نمایندگی مردم این دیار را داشته ام با حضور در شهرها و روستاها و دسته‌بندی مشکلات و نیازهای مردم، پیگیری خود را از مسیر اداری و اجرایی آغاز کرده ام که الحمدالله نتایج درخشانی نیز حاصل شده است و به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری برای حل مشکلات و هزینه برق مردم

وی اضافه کرد: پیگیری مشکلات و هزینه برق مردم، وضعیت بهداشت حوزه انتخابیه، پیگیری وضعیت زندانیان شهرستان دیر در کشورهای حوزه خلیج فارس، موضوع آبخیزداری شهرستان جم، بیمارستان کنگان و دیر، اسکله خورخان بردخون از جمله فعالیت هایی بوده که دنبال شده و تا تحقق و عملی شدن آنها ادامه خواهد داشت.

دکتر احمدی ادامه داد: در دیدار با وزیر نفت وی قول قطعی دادند تا به زودی تعهد این وزارت خانه در راستای اجرای قرارداد و ترک تشریفات اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون قدم بردارند که در این زمینه وزیر جهاد کشاورزی نیز مشارکت خوبی داشته اند که امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم و آرزوی دیرینه مردم این دیار نیز عملی شود.

این مقام مسئول یادآور شد: تاکنون به بیش از90درصد روستاهای حوزه انتخابیه سفر داشته ام و از نزدیک با خواسته ها ومشکلات آنان آشنا شده ام که با اولویت بندی و پیگیری آنها تا پایان دوره نمایندگی خواسته های این عزیزان را تا حد امکان انعکاس و محقق سازیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای با مدیرکل منابع طبیعی استان، موضوع زمین‌ها و اراضی مردم را پیگیری کرده ایم و تیمی وظیفه بررسی خواسته‌های آنان را به عهده دارد تا حقوق آنان تحقق یابد.

کد خبر 1712726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha