۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲

علیزاده خبر داد:

افتتاح بیمارستان‌های بوشهر و برازجان در سال جاری

افتتاح بیمارستان‌های بوشهر و برازجان در سال جاری

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: بیمارستان‌های در دست ساخت بوشهر و برازجان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده صبح شنبه در نشست با استاندار بوشهر به بیمارستان‌های در دست ساخت استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته این بیمارستان‌ها با سرعت خوبی در حال ساخت هستند  که امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی در ارتباط با بیمارستان 213 تخت‌خوابی برازجان بیان داشت: این بیمارستان در حال حاضر دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که دارای چهار بخش اصلی است و با تلاش‌های صورت گرفته، زمستان امسال آماده راه‌اندازی می‌شود.

معاون وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بیمارستان 280 تخت‌خوابی بوشهر، خاطرنشان ساخت: این بیمارستان نیز دارای چهار بخش تخصصی است که با سرعت در حال اجراست و با کمک‌های استاندار بوشهر و تلاش دست‌اندرکاران آن به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده و این بیمارستان در حال تجهیز است، ادامه داد: بیمارستان بوشهر دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان و کودکان است و از هشت اتاق عمل برخوردار است.

استاندار بوشهر نیز در این نشست خواستار تسریع در تجهیز این بیمارستان ها توسط دانشگاه علوم پزشکی شد و اظهار داشت: مدیران اجرایی مرتبط در استان بوشهر باید تمام امکانات مورد نیاز برای تسریع در ساخت این پروژه‌ها تامین کنند.

فریدون حسنوند با تاکید بر اینکه باید امسال پروژه های ملی در استان بوشهر به پایان برسد، اضافه کرد: پروژه‌های بیمارستان بوشهر و برازجان به عنوان دو پروژه بزرگ و ملی مطرح است و در تلاش هستیم در زمان بهره‌برداری برای افتتاح از رئیس جمهور و یا معاون اول دعوت کنیم.

کد خبر 1718434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha