۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۴۳

حاج دائی:

توانمندسازی معلولان مهمترین برنامه‌ بهزیستی استان مرکزی است

توانمندسازی معلولان مهمترین برنامه‌ بهزیستی استان مرکزی است

محلات – خبرگزاری مهر: معاون بهزیستی استان مرکزی گفت: توانمندسازی معلولان و استفاده از ظرفیت‌های این افراد از مهمترین برنامه های این اداره است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاج دائی در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان محلات عصر روز یکشنبه افزود: خوشبختانه در بحث مسکن معلولان استان مرکزی، شهرستان محلات نسبت به سایر شهرهای استان دارای متقاضی کمتری است که امیدواریم این تعداد محدود را نیز ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: با همت و کمک خیران محلاتی در بحث نهضت مسکن امیدوار به ارائه کمک هایی به معلولان هستیم.

حاج دائی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موازی کاری های صورت گرفته در موضوع کمک های خیران گفت: با توجه به کمک های خیران در بحث های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی متاسفانه در برخی موارد شاهد موازی کاری هایی در این زمینه هستیم.

فرماندار شهرستان محلات در این جلسه با اشاره به ناتوان نبودن معلولان گفت: معلولیت محرومیت نیست و یکی از سیاست های نظام کمک رسانی و ارائه خدمات به معلولان است.

غلامعلی یارمحمدی افزود: با توجه به فزونی روز افزون هزینه خرید خانه در محلات باید هرچه سریعتر اقدامات لازم در زمینه خانه دار شدن معلولان را انجام داد.

وی تصریح کرد: در این راستا شورای شهر به عنوان بزرگترینNGOمی بایست با رویکرد جذب مشارکت های مردمی در این زمینه گام بردارد.

کد خبر 1719846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha