۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۵۴

در نشست با وزیر جهاد کشاورزی/

ترک تشریفات قرارداد اسکله خورخان بردخون امضا شد

ترک تشریفات قرارداد اسکله خورخان بردخون امضا شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در دیدار نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد کشاورزی اولین امضای ترک تشریفات قرارداد اسکله خورخان بردخون مرقوم شد.

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اسکله خورخان بردخون، اظهار داشت: قرارداد پروژه بازسازی اسکله خورخان بردخون که از مدتی قبل در دستور کار قرار گرفته بود توانست اولین امضای ترک تشریفات را از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور بگیرد .

سخنگوی فراکسیون صنایع و بنادر دریایی افزود: ما بقی اقدامات، اخذ امضاء از وزارت‌خانه‌های دارایی، وزارت نفت، معاونت برنامه ریزی و راهبردی و قرارگاه خاتم است که در حال برنامه‌ریزی است.

احمدی تاکید کرد: در فراکسیون بنادر و صنایع دریایی سعی خواهم کرد مسائل دریایی، ماهیگیری و شیلات و همچنین مسائل مربوط به گمرکات استان بوشهر و حوزه انتخابیه را دنبال کرده و در راستای برطرف کردن مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهم

تقویت بنیه مالی شهرداری‌های حوزه انتخابیه

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین از قول مساعد قائم مقام رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاران کشور  برای تقویت بنیه‌های مالی شهرداری‌ها در شهرستان‌های دیر، جم و کنگان خبر داد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به وضعیت منطقه و نیاز به سرمایه‌گذاری مستمر، رفع نیازمندی‌ها همچنین تقویت شهرداری‌های حوزه، نشستی با حضور قائم مقام رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاران کشور و همچنین فرماندار شهرستان دیر و تعدادی از شهرداران این شهرستان برقرار شد و درین جلسه موضوعات و مشکلات شهردار‌یها مورد بررسی قرا گرفت.

احمدی تصریح کرد: در این نشست توانستیم قول مساعد را از قائم مقام رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاران کشور در کمک به تقویت بنیه‌های مالی شهرداری‌ها بگیریم.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ضمن پیشنهادهایی را برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری به شهرداران ارائه کرد.

احمدی همچنین اضافه کرد: اختصاص یک دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرادی شهرستان دیر نیز از نتایج این تشست بود و نسبت به دیگر درخواست‌ها نیز قل مساعدت و همکاری در آینده گرفته شد.

کد خبر 1734865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha