۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱

شیرازیان:

هشتمین جشنواره قرآنی "مدهامتان" برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره قرآنی "مدهامتان" برگزار می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری هشتمین جشنواره قرآنی "مدهامتان" از سلسله جشنواره‌های بزرگ جوانان مساجد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم شیرازیان افزود: این جشنواره قرآنی ویژه جوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در تاریخ شنبه 20 آبان ماه 91 در بجنورد برگزار می‌شود.

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

شیرازیان افزود: مرحله استانی این جشنواره در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار و نفرات منتخب مرحله استانی جهت رقابت در مرحله کشوری به دبیرخانه استان میزبان(خوزستان) معرفی می‌شوند.

وی یاد آور شد: این مرحله از جشنواره به صورت حضوری و از تاریخ 21 لغایت 24 آذرماه سال جاری در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

پیش از این مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی "مدهامتان"در 7 شهرستان خراسان شمالی برگزار که نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 1738976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha