۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲

حیدری خبر داد:

ساماندهی 13 راهدارخانه در جاده های اردبیل

ساماندهی 13 راهدارخانه در جاده های اردبیل

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ساماندهی 13 راهدارخانه در جاده های مواصلاتی استان برای ارائه خدمات زمستانی به مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های طرح زمستانی در اردبیل با اشاره به آمادگی این نهاد برای ارایه خدمات زمستانی در جاده های استان گفت: هشت راهدارخانه از این تعداد به صورت ثابت و پنج راهدارخانه هم به صورت سیار در جاده های استان مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه راهدارخانه های ثابت در ساختمانهای فعال در جاده های استان مستقر می شوند، تصریح کرد: راهدارخانه های سیار هم برای جلوگیری از مسدود شدن راه های مواصلاتی استان در جاده هایی که احتمال راه بندان و ... وجود دارد به صورت گشت سیار حضور خواهند داشت.

دبیر کمیسیون ایمنی راه های استان با یادآوری آمادگی 193 دستگاه ماشین آلات سنگین برای خدمات رسانی در جاده های استان افزود: این ماشین آلات در صورت نیاز توسط اداره راه وظایف محوله در جاده ها را انجام می دهند تا مسافران عبوری با کمترین مشکل تردد کنند.

به گفته حیدری اداره راه کمبودی در ماشین آلات ندارد و هر لحظه آماده انجام وظایف برای کمک به شهروندان و مسافران بوده و برنامه ریزیهای لازم هم در این زمینه انجام شده است.
 

کد خبر 1764248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha