۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰

همزمان بانقل و انتقالات لیگ

ایمان رزاقی راد به صبای قم پیوست

ایمان رزاقی راد به صبای قم پیوست

قم - خبرگزاری مهر: مهاجم سابق تیم فوتبال راه آهن شهرری با عقد قراردادی رسمی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برای صبای قم بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه صبای قم در راستای جذب بازیکنان مورد نظر تیم فوتبال صبا به منظور حضوری موفق در دور برگشت بازی های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با مهاجم سابق تیم فوتبال راه آهن شهرری به توافق رسید.

این بازیکن مهاجم ایمان رزاقی راد است که سال قبل پیراهن نماینده فوتبال تهران یعنی راه آهن را به عنوان یکی از شاگردان علی دایی بر تن می‌کرد و اکنون برای حضور در نیم فصل دوم بازی های دوازدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسیده است.

در حالی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل نخست بازی های لیگ برتر فوتبال، باشگاه صبای قم تمام حواس خود را به جذب بازیکنان مطرح معطوف کرده بود، توافق با ایمان رزاقی راد به عنوان سومین خرید نیم فصل در حالی اتفاق افتاد که به نظر نمی‌رسد انتظارات عبدالصمد مرفاوی برای رفع نیازهای تیم صبا در لیگ قهرمانان و لیگ برتر برآورده شده باشد.

ایمان رزاقی راد مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم یکی از برترین‌ گلزنان لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می شود که به غیر از تیم راه آهن شهر ری سابقه بازیکن در تیم های پاس تهران، پیکان قزوین و سایپا البرز را نیز در کارنامه دوران فوتبال خود دارد و حالا در صبای قم بازی خواهد کرد.

این مهاجم با تجربه که متولد هجدهم مرداد ماه سال 1357 به شمار می رود و پیش از این بارها مقابل صبای قم بازی کرده است، در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم حضور یافت و قرارداد خود را با این تیم تا پایان لیگ دوازدهم در هیئت فوتبال قم به امضا رساند تا در دور برگشت دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.

این در شرایطی است که سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و همچنین میثم خسروی مدافع چس سابق فولاد خوزستان و استیل آذین تهران نیز همراه با صبای قم در نیم فصل دوم بازی های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن این تیم به میدان می‌روند تا صبا موقعیت خو در جدول لیگ برتر را بهبود ببخشد.

کد خبر 1773106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha