۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۱۰

خرم‌دل عنوان کرد:

رزمایش 20 هزار نفری بوشهر خاری در چشم دشمنان است

رزمایش 20 هزار نفری بوشهر خاری در چشم دشمنان است

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: اجرای رزمایش 20 هزار نفری در بوشهر خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرمدل صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بوشهر با تاکید بر اهمیت بسیار بالای برگزاری چنین رزمایش‌هایی، اظهار داشت: رزمایش 20 هزار نفری بوشهر در منطقه چغادک و در روزهای 25 تا 27 بهمن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند، تصریح کرد: مسئولان و مردم باید توجه داشته باشند که اگر دشمنان بر اختلافات ما بیشتر آگاهی داشته باشند بر ضربه زدن به ملت ایران اسلامی امیدوارتر خواهند بود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در ادامه بیان داشت: حضرت امام(ره) مدیریت جوانان با نشاط آن روز انقلاب کرد و تقدیم به مردم کرد و این امانت است نزد ما که باید با جان و دل از آن محافظت کنیم.

خرم‌دل افزود: گذر ایام که در نظام ما می‌گذرد شاید علی‌الظاهر بر ما تکراری باشد ولی قدرت روز افزون نظام و انقلاب خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی و بارقه امید برای بزرگان دین و مظلومان عالم است.

اجرای عملیات‌های دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات و دفاع شهری

وی به بخش‌های مختلف رزمایش 20هزار نفری در بوشهر اشاره کرد و عنوان داشت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور تمام نیروهای مسلح استان و اجرای عملیات‌های دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و دفاع شهری از اشکال برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بر انسجام بخشی نیروها و نشان دادن توانایی آنها تاکید کرد و یاد آور شد: اجرای اقتدار  وتوانمندی نیروهای بسیجی خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر  هرچند برخی از مسئولین حرکاتی ناشایست آب به اسیاب دشمن می ربزند اما اقشار مختلف ملت ایران نشان دادند که در شرایط مختلف تابع امر ولی فقیه بودند و با حضور همه جانبه اتخاد خود را به دشمنان نشان داده و در آینده نیز تکرار خواهند کرد.

کد خبر 1810394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha