۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۴۰

سردار جمیری خبر داد:

برگزاری رزمایش 20 هزارنفری بوشهر با پیام انسجام و وحدت و اقتدار

برگزاری رزمایش 20 هزارنفری بوشهر با پیام انسجام و وحدت و اقتدار

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش 20 هزارنفری بوشهر با پیام انسجام و وحدت و اقتدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر دوشنبه در در نشست رسانه‌ای رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" در بوشهر اظهار داشت: نیروهای شرکت کننده در این رزمایش از نیروهای آموزش دیده هستند که دوره‌های مختلف آموزش را طی کرده و با سناریوهای از پیش تعیین شده این رزمایش به طور کامل آشنا هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش الی بیت المقدس کمیته های متعددی در سطح استان و شهرستان‌ها تشکیل شده، گفت: کمیته‌های عمرانی، درمان، ارتباطات و مخابرات و کمیته فرهنگی از جمله این کمیته برای پشتیبانی از این رزمایش هستند.

وی به پیام این رزمایش اشاره کرد و افزود: پیام این رزمایش انسجام، وحدت، اقتدار و بازدارندگی در برابر دشمنان در حوزه ملی و فراملی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: نیروهای شرکت کننده در این رزمایش روز چهارشنبه فراخوانی شده و در مراسم صبحگاه مشترک که صبح روز پنج شنبه با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه انجام خواهد شرکت خواهند کرد.

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در کنار خلیج فارس

وی به اهمیت برگزاری چنین رزمایش‌هایی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حساس کشور و رجزخوانی دشمنان در مسائل تحریم و تهدید برگزاری این رزمایش در کنار خلیج نیلگون فارس بسیار حائز اهمیت است.

سردار جمیری با بیان اینکه این رزمایش با اهداف از پیش تعیین شده و با سریال‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: عملیات تاخیری، هلی برن و ضد هلی برن، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و دفاع شهری از جمله سریال‌های این رزمایش است که به منصه ظهور خواهد رسید.

وی اضافه کرد: گردان‌های واکنش سریع سپاه و بسیج، گردان‌های امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع)، گردان‌های عاشورا، تعدادی از گردان‌های الزهرا(س) و یگان‌هایی از اقشار بسیج در این رزمایش شرکت دارند.

سردار جمیری گفت: در این رزمایش از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین که از سلاح‌های سازمانی نیروهای بسیجی هست استفاده می‌شود.

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان با عنوان "الی بیت المقدس" از 25 بهمن به مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 1814384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha