۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۱۴

حسینی در گفتگو با مهر:

انقلاب ایران به سادگی به دست نیامده که با اختلافات جزیی از بین برود

انقلاب ایران به سادگی به دست نیامده که با اختلافات جزیی از بین برود

اراک – خبرگزاری مهر: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش گفت: انقلاب اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده که با اختلافات جزئی به سادگي این دستاورد عظیم از بین برود.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين انقلاب مديون امام راحل و خون شهداء است و بايد قدر انقلاب خودمان را بدانيم و با چنگ و دندان و اتحاد همه مسئولین و مردم آن را حفظ کنيم.

وی همچنین اضافه کرد: به حول قوه الهي جوانان اين مرز و بوم در اوج علمي قرار دارند و نیز در زمینه اختراعات در دنيا حرف اول را مي زنند اين انقلاب به مردم عزت و شرف داده است و قبل از انقلاب ما وابسته به کشور هاي بيگانه بوديم و امام آمد مردم و را آگاه کرد.

وي همچنین با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان تصريح كرد: والدین در اين برهه از زمان مسئوليت سنگيني در قبال تربيت فرزندانشان دارند و نباید از هيج کوششي ورزند و بهترين تربيت ، تربيت اسلامي است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: فرزندان هم بايد نسبت به پدر و مادر و معلمان خودشان احترام بگذارند و فرزندي در اين جامعه موفق مي شود که دعاي خير پدر و مادرش همراه او باشد و اگر اين نباشد فرزند پيروز نخواهد شد و باید این را بدانیم در نهايت ما مديون خون شهداء و امام راحل هستيم.

وی اذعان داشت: محيط خانواده در رشد ابعاد گوناگون كودك نقشي اساسي دارد زیرا كودك نخستين بار در محيط خانه با دنياي بيرون آشنا مي شود و از اطرافيان خود مسائل را ياد مي گيرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تفرش خاطرنشان کرد: والدين كه مهم ترين نقش آفرينان در حوزه تربيت نسل جديد محسوب مى شوند و مسئوليت سنگين آن را به عهده گرفته اند با بهره گيرى از روشهاى صحيح و اطمينان بخش و با رعايت حقوقى كه دين مبين اسلام معين فرموده ، فرزندان خويش را در امر تربيت يارى نموده و براى پرورش خلاقيت هاى فرزندان و شكوفائى استعدادهاى خدادادى آنان به حقوق اساسى فرزندانشان توجه كنند.

کد خبر 1817094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha