۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۵۷

دیدار سفیر کره جنوبی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره جنوبی

دیدار سفیر کره جنوبی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره جنوبی

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در دیدار با سفیر کره جنوبی گفت: دیدار و تبادل نظر مقامات سیاسی و پارلمانی ایران و کره جنوبی فرصتی برای گسترش همکاری های دوستانه بین دو کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج ندیی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در دیدار با سانگ وونگ یوپ سفیر کره جنوبی در تهران، با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان صنعتی و اقتصادی در کشور برای همکاری گفت: در حوزه های اقتصادی و صنعتی زمینه هیا فراوانی برای همکاری های دوستانه در چارچوب منافع مشترک وجود دارد.

ندیمی به نقش مهم گروه های دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور در بهره گیری از این ظرفیت ها و توانمندی ها اشاره کرد و اظهارداشت: دیدار و تبادل نظر مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور فرصتی برای گسترش همکاری های دوستانه خواهد بود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی ادامه داد: گفتگو و مذاکرات مقامات عالیرتبه ایران و کره جنوبی می تواند موجب ارتقای سطح روابط فیمابین شود.

در ادامه این دیدار سانگ وونگ یوپ با تاکید بر نقش مهم پارلمان ها در گسترش روابط فیمابین گفت: باید از ظرفیت های مجالس برای تقویت و تحکیم روابط استفاده کرد.

سفیر کره جنوبی در تهران فهرست اسامی گروه دوستی کره جنوبی در ایران در مجلس ملی نمایندگان کره جنوبی را ارائه و ابراز امیدواری کرد: با فعالیت گروه های دوستی در مجالس ایران و کره جنوبی روابط دو کشور هر چه بیشتر توسعه یابد.

کد خبر 2006198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha