۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲

نماینده موافق وزارت نامی :

نمایندگان از برکناری تقی پور ناراحت هستند/ نامی اهل هیچ باند و فرقه ای نیست

نمایندگان از برکناری تقی پور ناراحت هستند/ نامی اهل هیچ باند و فرقه ای نیست

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات اهل هیچ فرقه و باندی نیست و سرباز ولایت است، برای جلوگیری از اختلافات و عمل به سفارشات رهبری خواستار رای اعتماد نمایدگان به محمدحسن نامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اكبریان نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی كه به عنوان نماینده موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ارتباطات در صحن علنی مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت وزارت ارتباطات را یكی از وزارتخانه های زیربنایی در كشور نام برد و گفت: امروز كشورهای پیشرفته كه كمترین وزارتخانه را دارند دارای وزارتخانه ارتباطات، فناوری اطلاعات هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزرات ارتباطات نباید یك روز هم با سرپرست اداره شود، گفت: جا دارد تشكر كنم از نمایندگان كه نگذاشتند این وزارتخانه منحل و ادغام شود ، انشاء الله با رای نمایندگان به وزیر این وزارتخانه ثبات بیشتری داشته باشد.

اکبریان با تاكید بر اینكه اكثر نمایندگان از بركناری تقی پور وزیر پیشین این وزارتخانه ناراحت هستند خطاب به نمایندگان گفت: می دانم كه همگی از عزل وزیر پیشین ارتباطات ناراحت هستید كه چرا در آخر دولت این اقدام صورت گرفت ولی دیگر كار انجام شده را باید رها كنیم و به دنبال ترمیم مشكلات و حل مسایل مختلف باشیم. ادامه این وضعیت و لج و لجبازی ها ممكن است اتفاقات دیگری به بار بیاورد و موجب زیر پا گذاشتن فرمایشات و توصیه های رهبری می شود.

وی افزود: باید كاری كنیم دولت هم با كمترین تنش این دوره را سپری كند لذا معرفی دكتر نامی از طرف ریاست جمهوری و انشاء الله برای اعتمادی كه شما به این سرباز دفاع مقدس خواهید داشت موید این حركت خواهد بود.

این نماینده موافق رای اعتماد به وزیر، با اشاره به دلایل دفاع خود از محمد حسن نامی و با بیان اینكه وی را 35 سال است كه می شناسد، تصریح كرد: شاید كمتر كسی بوده باشد كه نامی و حضور ایشان در دفاع مقدس به عنوان یكی از سربازان در ارتش جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب آشنایی نداشته باشد.

وی ادامه داد: نامی از افسران جوانی بود كه در كردستان در كنار شهید صیاد شیرازی و در دانشگاه امام علی(ع) در كنار شهید نامجو و در كنار شهدای ارتش و شهدای والامقام د ر دفاع مقدس نقش بسزایی داشته است.

اکبریان، با اشاره به ویژگی بسیجی بودن محمدحسن نامی گفت: در دفاع مقدس نامی را به عنوان یك بسیجی می شناختند و بعد به عنوان یك ارتشی. بسیجی بودن امروز برای همه ما افتخار است. و نامی در سازمان نیروهای مسلح به عنوان یك فرد بسیجی می شناختند این برای ایشان و برای همه ما یك افتخار است.

وی خاطرنشان كرد: حضور ایشان در مناطق مختلف و در ماموریت های سنگین به خصوص در كارهای اطلاعاتی و ماموریت های خطرناك نقش خود را در دفاع مقدس ایفا كرد و امروز هم خودش را سرباز ولایت می داند. نامی اهل هیچ باند و فرقه و گروهی نیست و سرباز ولایت است.

نماینده مردم کرج همچنین با اشاره به سوابق پژوهشی وزیر پیشنهادی دولت در رابطه با موضوع ارتباطات گفت: نامی دارای سوابق پژوهشی در فضای مجازی و ارتباطات است و 30 جلد كتاب و ده ها مقاله در این زمینه دارد و حتی دارای سابقه مدیریت كلان در نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 2006485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha