۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۵

مجموعه‌ای 30 جلدی از مجموعه‌ داستان‌های جنگی منتشر می‌شود

مجموعه‌ای 30 جلدی از مجموعه‌ داستان‌های جنگی منتشر می‌شود

انتشارات موسسه اندیشه‌ورزان در قالب مجموعه‌ای متشکل از 30 کتاب، مجموعه‌داستان‌های مختلف جنگی نویسندگان مختلف‌ کشور را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات موسسه اندیشه‌ورزان قرار است در قالب یک مجموعه، 30 مجموعه داستان شامل آثار مختلفی از نویسندگان جنگی‌نویس کشور را منتشر کند. در هر کتاب از این مجموعه 12 داستان کوتاه چاپ خواهد شد.

تا به حال چند عنوان مانند «پرتقال خونی»، «اشک نخل‌ها» و «کانال شماره 6» از این مجموعه منتشر شده‌اند. همه داستان‌هایی که کتاب‌های این مجموعه که هنوز نام قطعی برای آن انتخاب نشده، چاپ می‌شوند، موضوع جنگی و مرتبط با دفاع مقدس دارند.

همان‌طور که اشاره شده نویسندگان مختلفی در این پروژه همکاری می‌کنند. به عنوان مثال یکی از نویسندگان دخیل در این طرح،‌ سعید اسدی‌فر است که در هرکدام از کتاب‌های «پرتقال خونی»، «اشک نخل‌ها» و «کانال شماره 6»، 2 داستان کوتاه دارد و به علاوه 9 داستان دیگر هم برای این مجموعه نوشته است که از این تعداد 6 داستان توسط ناشر تایید شده و 3 داستان دیگر نیز به تازگی به ناشر سپرده شده است. قرار است این داستان‌ها نیز به مرور در کتاب‌های دیگر این مجموعه به چاپ برسند.

این ناشر قصد دارد تا پیش از فرارسیدن ایام نوروز چند عنوان دیگر از کتاب‌های این مجموعه را روانه بازار نشر کند تا تعدادی از کتاب‌ها به نمایشگاه کتاب تهران برسند.

کد خبر 2010890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha