۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۳

تئاتر مولوی به جشنواره تئاتر دانشگاهی پیوست

تئاتر مولوی به جشنواره تئاتر دانشگاهی پیوست

تئاتر مولوی به جدول تالار های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تئاتر مولوی که اصلی‌ترین تالارهای تئاتر دانشگاهی و خاستگاه اصلی جشنواره‌های تئاتر دانشگاهی به شمار می‌رود، یکی از میزبانان شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در اردیبهشت ماه 92 خواهد بود.

بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جایزه استاد اکبر رادی که با هدف تولید و ارائه نمایشنامه‌های فاخر و ارزشمند دانشجویی، همچنین شناسایی، معرفی و حمایت از نمایشنامه‌نویسان برتر، این بخش برگزار می‌شود تا 17 اسفند پذیرای نمایشنامه‌های دانشجویان خواهد بود.

در این بخش که به صورت رقابتی برگزار می‌شود، نمایشنامه‌هایی پذیرفته خواهند شد که پیش از این چاپ نشده و در هیچ مسابقه نمایشنامه‌نویسی دیگری حائز رتبه نشده‌اند. متقاضیان به حضور در این بخش باید سه نسخه از نمایشنامه پیشنهادی خود را همراه با فایل اثر در محیط word روی لوح فشرده، تا تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره به منظور معرفی و حمایت از نمایشنامه‌نویسان برگزیده و نیز با هدف تولید و ارائه نمایشنامه‌های برتر دانشجویی، آثار برگزیده این بخش را در اولویت چاپ و نشر قرار خواهد داد.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی‌زاده از 14 تا 20 اردیبهشت ماه 92 در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی(جایزه استاد اکبر رادی) تا 17 اسفند ادامه دارد.

 

کد خبر 2011074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha