۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴

رقابتهای انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود؛

اردونشینان تکواندو به تمرینات باشگاهی می‌روند

اردونشینان تکواندو به تمرینات باشگاهی می‌روند

تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی پس از انجام آخرین تمرین اردویی، عصر امروز به تمرینات باشگاهی خود ملحق و برای بازیهای روز پایانی لیگ برتر آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی تکواندو که از روز شنبه در خانه تکواندو آغاز شده بود ظهر امروز برای چند روز تعطیل می شود تا اردونشینان برای حضور در ترکیب تیم های باشگاههای خود در لیگ به تمرینات باشگاهی ملحق شوند. روز جمعه رقابتهای لیگ برتر هفته پایانی خود را سپری خواهد کرد و اردونشینان از روز شنبه دوباره به اردو بازخواهند گشت تا برای حضور در رقابتهای انتخابی آماده شوند.

طبق تصمیم فدراسیون تکواندو رقابتهای انتخابی تیم ملی جمعه 25 اسفندماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و برخی تکواندوکاران از جمع اردونشینان خارج خواهند شد. حامداصلانی، امیرحسین شاکری، سیدمجتبی کرامتی، کاوه رضایی، داود عبدالرضایی ،ابوالفضل یعقوبی، رضا حبیبی، علی توری، میثم قهرمانلو، افشین ساکت و محمدعلی مومنی تکواندوکارانی بودند که بعد از هفته ماقبل پایانی لیگ برتر از سوی کادر فنی خط خورده و حذف شدند.

اما در پایان رقابتهای انتخابی روز 25 اسفندماه ترکیب تیم ملی برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و نیز رقابتهای قهرمانی جهان تا حدود زیادی مشخص خواهد شد تا تمرینات مراحل بعدیهر دو تیم به صورت مجزا برگزار شود.

تمرینات تیم ملی تکواندو در آغاز سال جدید از روز 5 فروردین ماه در خانه تکواندو آغاز می شود. ضمن اینکه طی چند روز آینده یک يا دو مربی برای حضور در کادر فنی تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب و معرفی خواهد شد.

تیم ملی تکواندو حضور تابستان آینده بازیهای کشورهای اسلامی و بیست ویکمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی را پیش رو دارد.

کد خبر 2011694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha