۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۲۳

مهرابی در گفتگو با مهر:

مسکن مهر بزرگترین برنامه عمرانی و اقتصادی دولت های نهم و دهم بوده است

مسکن مهر بزرگترین برنامه عمرانی و اقتصادی دولت های نهم و دهم بوده است

دامغان-خبرگزاری مهر: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان از مسکن مهر به عنوان بزرگترین برنامه عمرانی و اقتصادی دولت های نهم و دهم یاد کرد.

علی اکبر مهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مسکن مهر بزرگترین برنامه عمرانی و اقتصادی دولت های نهم و دهم بوده است اظهار داشت: اجرای این طرح علاوه بر تاثیرات مفید اقتصادی مانند ایجاد اشتغال، افزایش رشد اقتصادی و کنترل تورم عمومی، یک طرح مهم با هدف خانه دار شدن افراد بی خانمان را در جامعه بوده و به برقراری عدالت اجتماعی در حوزه مسکن کمک فراوانی کرد.

وی تصریح کرد: این طرح مانع بیکاری حدود دو میلیون نفر و جلوگیری از افزایش تورم عمومی کشور به بیش از 50 درصد شد و اجرای آن باعث ثابت نگه داشتن قیمت زمین شد.

دبیر شورای مسکن مهر شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: مسکن مهر در این شهرستان در بخش های سنتی ساز، صنعتی ساز، خودمالکین و روستایی به تعداد بیش از چهار هزار و 500 واحد اجرا شد.

وی همچنین اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و 416 واحد به صورت سنتی ساز توسط شرکت های تعاونی مسکن ساخته شده که دارای پیشرفت فیزیکی 98 درصد است.

مهرابی به کیفیت ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرستان دامغان اشاره داشت و افزود: سازه های پروژه های مسکن مهر از نظر کیفی و فنی توسط مجرب ترین طراحان و مهندسان ساختمان طراحی و آنالیز شده که دارای مقاومت خوبی در مقابل زلزله است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان اظهار داشت: از یک هزار و 416 واحد مسکن مهر که تحت نظارت این اداره از سوی شرکت های تعاونی مسکن ساخته شده 224 واحد به طور رسمی تحویل متقاضیان شده و هزار و 192 واحد باقیمانده نیز در حال واگذاری است.

مهرابی در خاتمه گفت: ارزش ریالی واحدهای ساخته شده در قالب مسکن مهر سنتی ساز 430 میلیارد ریال است.

کد خبر 2012468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha