۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۸

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:

عملکرد زهرا خسروشاهی فوق‌العاده بود/ برنز رجبلو از طلا با ارزش‌تر است!

عملکرد زهرا خسروشاهی فوق‌العاده بود/ برنز رجبلو از طلا با ارزش‌تر است!

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری عملکرد ملی‌پوشان ایران در روزهای اول و دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا را باتوجه به اینکه فرصت کافی برای استراحت و تمرین در پیست مسابقات را نداشتند، ایده‌آل دانست.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنز "محمد رجبلو" از مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برای ما با ارزشتر است، تصریح کرد: "محمد رجبلو" صبح امروز جمعه موفق شد بدون اینکه استراحت کند و حتی یک جلسه در پیست مسابقات قهرمانی آسیا به تمرین بپردازد، مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند که این امر بسیار برای ما ارزشمند است.

وی با اشاره به عملکرد زهرا خسرو شاهی، تنها بانوی رکابزن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اصلا قرار نبود این ملی‌پوش کشورمان در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کند اما او در رقابت‌ها شرکت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای هم از خود به جا گذاشت.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به محض اینکه هواپیمای حامل ورزشکاران کشورمان به زمین نشست، خسروشاهی به سمت پیست برگزاری مسابقات حرکت و بدون یک لحظه استراحت و تمرین در پیست مسابقات در دو ماده اسکرش و 500 متر به ترتیب پنجم و چهارم شد. این‌ رکابزن عملکرد خیلی خوبی داشت و من امیدوارم در مسابقات بعدی درخشش خیره کننده‌ای از خود نمایش بدهد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اجازه حضور در مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آسیا را دارد؟ تاکید کرد: فدراسیون ایران تعلیق مدیریتی است و قمری اجازه حضور در مجمع انتخاباتی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان از روز پنجشنبه در بخش‌های مردان، زنان و زیر 23 سال مردان در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری (UCI) به میزبانی کشور هند آغاز شد.

کد خبر 2014113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha