۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۱

دایی قبل از دیدار با پرسپولیس:

کجای دنیا شورای تامین برای فوتبال تصمیم می‌گیرد/ شاید برابر پرسپولیس بازی نکنیم

کجای دنیا شورای تامین برای فوتبال تصمیم می‌گیرد/ شاید برابر پرسپولیس بازی نکنیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید چندین باره اعلام کرد: در صورت توافق موافقت مسئولان مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم که تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس با اشاره به اینکه بارش برف باعث شد تیمش دو روز تمرین نکند ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطمئنا اگر باشگاه دستور دهد فردا مقابل پرسپولیس بازی می کنیم تمرینات خوبی را در این مدت انحام دادیم و به غیر از جهانگیر عسگری محروم و علیرضا عباسفرد و ایگورکاسترو مصدوم سایر بازیکنانم آماده حضور در این مسابقه هستند.

وی اضافه کرد: دیدار سختی مقابل پرسپولیس داریم تیمی که در نیم فصل دوم یکی از بهترین‌های لیگ بود و تا این هفته نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی کسب کرده است. اگر قرار باشد در آزادی با این تیم بازی کنیم شرایط دشواری خواهیم داشت هر چند بازیکنانم بخاطر تمرینات خوب با انگیزه و آماده هستند.

سرمربی تیم راه آهن در مورد اینکه چرا می گویید اگر مسئولان اجازه دهند، بازی می کنیم، اظهار داشت: ما تصمیم گیرنده نبوده و تنها مجری هستیم. اگر مسئولان باشگاه راه آهن تصمیم بگیرند بازی کنیم، کار خودمان را انجام داده و آماده این دیدار هستیم. همه چیز بستگی به تصمیمات مسئولان باشگاه دارد. تا الان هم اطلاعی ندارم که مقابل پرسپولیس قرار می گیریم یا نه. به خاطر همین است که می گویم اگر بازی کنیم.

وی با بیان اینکه این حق مسلم تیم های تهرانی است که در زمین خودشان بازی کنند، اضافه کرد: ایران جزء کشورهایی است که از نظر امنیتی مشکل ندارد کارهای امنیتی بزرگتر از این هم به راحتی انجام شده اما چطور یک بازی به این راحتی را برگزار نمی کند. نباید حق تیم های تهرانی ضایع شود. این حق ماست که در زمین خودمان بازی کنیم. ما طرفدار نداریم و اگر بازی در زمین خودمان را از ما بگیرند باید فاتحه تیم را بخوانیم.

خبرنگاری در این لحظه اعلام کرد که مهدی تاج گفته است شورای تامین با برگزاری دیدار راه آهن با پرسپولیس در اکباتان مخالف کرده است، دایی به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: تنها آرزو می کنم روزی برسد که فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم بگیرند و شورای تامین راجع به فوتبال تصمیم نگیرد در کجای دنیا شورای تامین برای فوتبال تصمیم می گیرد. اگر می خواهی حرفه ای شوی فوتبال تنها باید توسط فوتبالی ها اداره شود امیدوارم روزی کنترل ورزشگاه ها و برگزاری بازی ها به خود باشگاه ها واگذار شود.

سرمربی راه آهن با اشاره به اینکه 5 سال در فوتبال آلمان بوده و به تمام مسائل اشراف دارد، یادآور شد: من در آلمان دیده ام که چگونه امنیت را برقرار می کنند. مطمئنا باشگاه های خارجی را برای برگزاری مسابقات از نیروهای امنیتی کمک می گیرد در حالی که خودشان متوجه برگزاری مسابقات هستند به ندرت شاهد اتفاقات تلخ است. امیدوارم یک روز فوتبال را فوتبالی ها اداره کنند نه ارگان های دیگر. تا زمانیکه وضعیت اینگونه باشد از حرفه ای بودن دور خواهیم بود.

خبرنگاری در خصوص آشتی دایی با کاشانی سوال کرد و اینکه دعوای او در آن مقطع باعث شد به پرسپولیس ضربه خورده و مشکلات پرسپولیس تا به امروز ادامه داشته باشد، پرسید که دایی در این خصوص گفت: اول از همه حرف شما را به هیچ عنوان قبول ندارم دایی با پرسپولیس قرارداد داشت و وقتی تمام شد من را نخواستند و این هیچ ربطی به دایی نداشت. من آن موقع گفتم یکسال حاضرم به صورت رایگان مربیگری کنم و قرارداد من را بابت جذب بازیکنان بزرگ صرف کنند تا اینجا از حق خودم گذشتم اما انگار قرار نبود در پرسپولیس بمانم.

وی اضافه کرد: من با کسی دعوایی نداشتم. تنها از حق خودم دفاع و راجع به حق خودم صحبت کردم. گذشت زمان صحت صحبت های من را تائید کرد. ما با کاشانی مشکل فوتبالی داشتیم در آن زمان هم وقتی قراردادم تمام شد من دیگر تصمیم گیرنده نبودم.

سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: کسی که دو فصل تیمی را قهرمان جام حذفی می‌کند در همه جای دنیا با او قرارداد دو سه ماه قبل از اتمام قرارداد با او قرارداد می بندند تا با آرامش کارش را انجام دهد اما قرار نبود در پرسپولیس بمانم. دو سه ماه قبل از پایان قراردادم هم می دانستم که دیگر نمی توانم در پرسپولیس کار کنم.

وی در بخش پایانی این گفتگو با اشاره به اینکه مقابل پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و اگر مقابل این تیم بازی کند باید در این بخش تغییراتی را صورت دهد یادآور شد: در بازی با استقلال مطمئنا من از داور عصبانی بودم زیرا تصمیماتی که محسن ترکی گرفت من در چند سال گذشته از او ندیده بودم. اعتراض بازیکنان بی خود یا باخود بود کاری ندارم من به او گفتم نباید اعتراض می کردی که به راحتی کارت بگیرد. تا در این دیدار مهم در خط حمله دستمان خالی شود. من مخالفم بازیکن به داور اعتراض کند چون به ضرر تیم است.

دایی در پایان در خصوص حضور احتمالی سامان آقازمانی و حمید علی عسگر برابر تیم سابقشان پرسپولیس گفت: من از عملکرد این دو بازیکن راضی هستم و آنها سعی و تلاششان را می کنند و الان با راه آهن قرارداد دارند و با تمام توان برای این تیم بازی می کنند. هر چند که علی عسگر مصدوم بود، اما در ده روز گذشته به شرایط مطلوبی رسیده است. من بار دیگر تاکید می کنم ملاک بازی در تیم من آمادگی بازیکنان و اجرای دقیق دستورات تاکتیکی است.

کد خبر 2014920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha