۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۴

در پایان رقابتهای انتخابی؛

کاتاروهای اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شدند

کاتاروهای اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شدند

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا برگزار شد و در پایان کاتاروهای اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در دو بخس تیمی و انفرادی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات روز شنبه در سالن شهید کبکانیان برگزار شد که در بخش انفرادی نفرات حاضر 3 کاتا اجرا کردند و در پایان "فرید حقیقی" با امتیاز 66 به عنوان نخست دست یافت و به عنوان کاتاروی بخش انفرادی جواز حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کرد. در این بخش "مرتضی حسن زاده" با امتیاز 65 به مقام دوم رسید و سیروس خالقی و داوود شاهچراغی با امتیاز 64/9  به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش تیمی نیز، آذربایجان غربی با ترکیب "احد شاهین"، "آرمین روشنی" و "فرزاد محمدخانلو" پس از اجرای 3 کاتا با66/5 امتیاز و بالاتر از دیگر تیم ها ایستاد تا نماینده ایران در بازی های کشورهای اسلامی لقب بگیرد. این تیم اوایل سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان به مدال طلا دست یافت. در این بخش هم  تیم تهران با امتیاز 65 به عنوان دوم رسید و تیمهای کرمان الف و اصفهان الف با 64/9 امتیاز به صورت مشترک سوم شدند.

تکلیف تیم ملی کاراته برای حضور در بازیهای کشورهای علاوه بر کاتا در بخش کومیته هم در چهار وزن مشخص شده قرار است دو نماینده کومیته در سبک وزن نیز انتخاب و معرفی شوند. وحید وسعید حسنی پور ، مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب نفرات اعزامی تیم ایران در بخش کومیته می باشند.


 

کد خبر 2015190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha