۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

کمیته المپیک به تعهداتش برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی عمل کرد

کمیته المپیک به تعهداتش برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی عمل کرد

دبیر ستاد بازیهای آسیایی و المپیک گفت: کمیته ملی المپیک به کلیه تعهدات خود در خصوص مسائل مالی فدراسیون ها برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی عمل کرد.

اصغر رحیمی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: روز چهارشنبه در جریان تعویق بازی های کشورهای اسلامی قرار گرفتم و جریان را پیگیری کردم که وزیر ورزش اندونزی در گفتگو با سایت رسمی این کشور اعلام کرده بود که امکانات و شرایط فنی این کشور مهیایی برگزاری نیست و ماه اکتبر را به عنوان زمان احتمالی برگزاری بیان کرده بود. ولی ما منتظر پاسخ کمیته برگزاری به نامه خود هستیم.

رحیمی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون و تعهدات کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک به کلیه تعهدات خود در خصوص مسائل مالی فدراسیون ها عمل کرده حتی به فدراسیون های مدال آور بیشتر از بودجه مصوب پرداخت کرده است.

وی در پایان گفت: ما برای بازیهای کشورهای اسلامی هم مبلغی پیش بینی کردیم که در کنار برگزاری اردوهای آماده سازی برنامه تهیه بلیط و سایر کارهای اعزام کاروان را انجام دهیم و در شرایط فعلی از برنامه جلوتر هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود بازی های کشورهای اسلامی خردادماه سالجاری به میزبانی اندونزی برگزار شود اما مسئولان کشور میزبان به دلیل برخی مشکلات از برگزاری این رویداد خودداری کردند و وعده دادند مهر یا آبان ماه امسال میزبان این رویداد باشند.

کد خبر 2025410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha