شیخ احمد حسون:

رژیم صهیونیستی بزرگترین برنده توطئه های ضد سوری است/ارتش سوریه وابسته به یک حزب نیست

رژیم صهیونیستی بزرگترین برنده توطئه های ضد سوری است/ارتش سوریه وابسته به یک حزب نیست

مفتی سوریه شب گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی بزرگترین برنده توطئه های ضد سوری است و ارتش سوریه وابسته به یک شخص، طائفه یا حزب خاص نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شیخ احمد حسون مفتی سوریه شب گذشته در گفتگو با تلویزیون سوریه اظهار داشت: ارتش عربی سوریه ارتش ملت و برای دفاع از میهن و تمامی امت های عربی و اسلامی است و همانطور که برخی رسانه های مغرض و شریک در کشتار در سوریه ادعا می کنند وابسته به یک شخص، حزب یا طائفه خاص نیست.

وی با بیان این مطلب افزود: این ارتشِ قهرمان خود را برای مقابله با دشمن صهیونیست نه برای کشتار در شهرهای سوریه آماده کرده است اما اکنون در حالت دفاع از خود و میهن در برابر توطئه های ضد سوری قرار دارد، توطئه هایی که سوریه را از تمامی مرزهای این کشور محاصره کرده اند.

شیخ حسون در ادامه سخنان خود از تمامی پدران و مادران سوری خواست که فرزندان خود را برای پیوستن به ارتش عربی سوریه در راستای دفاع از کشور در برابر توطئه های ضد سوری تشویق کنند.

مفتی سوریه همچنین در جریان دیدار با شماری از جوانان سوری که از سوی اتحادیه میهنی دانشجویان سوری برگزار شد بر نقش جوانان در بازسازی سوریه بر اساس چارچوب های مدنی و پرهیز از استفادهاز دین در راستای اهداف سیاسی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: ما امروز در چندین جبهه می جنگیم و برخی هم وطنان که هویت خود را از دست داده اند و برای نابودی سوریه با فرانسوی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها نشست برگزار می کنند و از آنها سلاح درخواست می کنند تا سوریه و جهان اسلام و عرب را تجزیه کنند.

مفتی سوریه با بیان این مطلب افزود: آنچه در سوریه رخ می دهد تکمیل توطئه های استعماری است که از سال 1948 آغاز شده است و بزرگترین برنده این توطئه رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: هدف قرار دادن سوریه این سرزمین ادیان آسمانی به مثابه هدف قرار دادن جهان عرب و اسلام است اما سوریه با توسل به ایمان خود پایدار باقی خواهد ماند.

کد خبر 2016166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha