تحولات سوریه/

وقوع چهار انفجار در دمشق / هلاکت چندین تروریست در عملیات ارتش در داریا

وقوع چهار انفجار در دمشق / هلاکت چندین تروریست در عملیات ارتش در داریا

رسانه ها از وقوع چهار انفجار در دمشق و کشته و زخمی شدن چندین تروریست مسلح در عملیات ویژه ارتش سوریه در شهر داریا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه اسکای نیوز عربی از وقوع چهار انفجار در محله باب شرقی دمشق و کشته و زخمی شدن چند نفر بر اثر آن خبر داد.

خبرگزاری سوریه نیز از عملیات گسترده ارتش این کشور در شهر دوما در حومه دمشق خبر داد که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریستهای مسلح منجر شده است. بر اساس این گزارش، عملیات ارتش در حلب، حومه حمص و ادلب نیز سبب کشته و زخمی شدن شماری از افراد مسلح شده است.

اسکای نیوز عربی از دیدار اخضر  الابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با مقامات اتحادیه اروپا خبر داد. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه از حل سیاسی بحران سوریه حمایت می کند.

خبر دیگر اینکه ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس با حمایت مجدد از گروههای مخالف در سوری اعلام کرد کشورهای اروپایی درباره افزایش حمایت از مخالفان سوری به توافق رسیده اند.

شبکه روسیاالیوم هم گزارش داد شبکه القاعده مسئولیت کشتن 48 نظامی سوری را در غرب عراق به عهده گرفته است.

اخیرا یک نشریه آلمانی در گزارشی اعلام کرده بود آمریکا، افراد مسلح وابسته به مخالفان سوری را در اردن آموزش می دهد تا برای جنگ به سوریه اعزام شوند.

 

کد خبر 2016649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha