۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۵

قلعه‌نویی در نشست خبری:

العین را ببریم 50 درصد راه صعود را رفته‌ایم/ قدرت تاکتیکی‌مان را دیکته می‌کنیم

العین را ببریم 50 درصد راه صعود را رفته‌ایم/ قدرت تاکتیکی‌مان را دیکته می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اهمیت امتیازات دیدار این تیم برابر العین امارات گفت: اگر این بازی را ببریم 50 درصد راه صعود ما هموار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر العین امارات گفت: اعتقاد من این است که العین در سه سال اخیر جزو قویترین تیم‌های عربی بوده است. این تیم در لیگ امارات قهرمان شده و هم اکنون صدرنشین مسابقات است. آنها بازی اول را در لیگ قهرمانان بردند و تیمی با برنامه هستند. البته ما هم استقلال هستیم و هفته به هفته بهتر شده‌ایم. در این بازی نیز امیدوارم هواداران ما به استادیوم بیایند تا با پشتوانه آنها و اساس تاکتیکی که داریم به 3 امتیاز برسیم. العین خط هافبک و حمله خوبی دارد ولی باید تاکتیک خود را به آنها دیکته کنیم تا با شکست این تیم 50 درصد راه صعود را هموار سازیم.

وی در خصوص شرایط رحمتی و حیدری برای این بازی اظهار داشت: امسال از نظر پزشکی سال خوبی را پشت سرگذاشتیم چرا که تیم پزشکی خیلی خوبی داریم. خودم در این سه روز به خاطر بیماری از خانه بیرون نیامدم ولی هر روز سه بار با دکتر نوروزی در خصوص وضعیت این دو بازیکن در تماس بودم. روز گذشته دکتر نوروزی گفت که رحمتی برای این بازی مشکلی ندارد ولی از خسرو باید تست نهایی را بگیریم چونکه وضعیتی 50 - 50 دارد. به احتمال 80 درصد از خسرو نمی‌توانیم در این دیدار استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال با تشکر از مجتبی جباری گفت: تنها دغدغه این روزهای ما کار بچه گانه‌ای است که آرش در بازی با تراکتورسازی انجام داد و فشار بالایی به ما وارد کرد. از بازیکنان تیم و به خصوص مجتبی جباری تشکر می‌کنم که با آن شرایطی که داشت 90 دقیقه تمام برای تیم دوید. به نمایندگی از کل بچه‌ها از کاپیتان تیم خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی روز چهارشنبه هم جباری با همان شادابی بدنی در میدان ظاهر شود و به تیم کمک کند.

قلعه‌نویی در خصوص خط حمله خطرناک تیم العین اظهار داشت: اعتقاد ما این است که آنها مهاجمان خطرناکی در اختیار دارند ولی بحث اصلی این است که باید خط هافبک این تیم را از کار بیاندازیم. اگر خط هافبک ما بتواند پل ارتباطی خط هافبک و حمله این تیم را قطع کند کارایی مهاجمان این تیم کم می‌شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: از روزی که به استقلال برگشتم یکسری اهداف را برای خود ترسیم کرده‌ایم که یکی از آنها لیگ قهرمانان است. ما در نیم فصل بازیکنان خوبی خریداری کردیم و مقابل صبا دیدید که در غیاب پنج بازیکن خودمان به مشکلی بر نخوردیم و از این بابت نگرانی نداریم. همانطور که لیگ برای ما خیلی مهم است لیگ قهرمانان و جام حذفی هم اهمیت دارد و در هر سه جام می‌خواهیم قدرتمندانه ظاهر شویم.

سرمربی تیم استقلال به مشکلات مالی این تیم اشاره کرد و افزود: آنها با شرایطی سخت در سه جبهه می‌جنگند و بعضی وقت‌ها کنار خط رویم نمی شود به صورت آنها نگاه کنم و چیزی بگویم. از همه آنها تشکر می‌کنم که اینقدر تلاش می‌کنند. ما حتی زمین تمرین خوبی هم نداریم. این حرف‌های من بهانه و توجیه نیست ولی بازیکنان به خاطر پیراهن استقلال و نام ایران با همه وجود تلاش می‌کنند و امیدوارم فردا با ارایه یک بازی خوب به هوادارانمان عیدی بدهیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش خبرنگار الجزیره اسپورت که شما در دیدارهای داخلی عملکرد بهتری نسبت به مسابقات خارجی داشته‌اید، گفت: در دوره‌ای که در سپاهان بودم در 7 بازی توانستیم 17 گل به حریفان بزنیم. تمام قدرت‌های منطقه را شکست دادیم. شما براگا را می‌شناسید که وقتی از الجزیره رفت این تیم با مشکلات زیادی مواجه شد. ما در دو بازی به این تیم 9 گل زدیم. الغرافه را با برونو متسو بردیم و مقابل بنیادکار در حالی که 50 دقیقه 10 نفره بودیم 3 بر یک برنده شدیم. البته برخی از قلم بدستان در ایران هستند که به این مسایل اهمیتی نمی‌دهند و هر طور که بخواهند مطلب می‌نویسند.

کد خبر 2017135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha