۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۶

هافبک تیم فوتبال استقلال:

باید از میزبانی نهایت استفاده را ببریم/ امیدوارم از نظر بدنی به مشکل برنخوریم

باید از میزبانی نهایت استفاده را ببریم/ امیدوارم از نظر بدنی به مشکل برنخوریم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان این که بازیکنان این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های زیادی دارند، گفت: باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری ظهر امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با العین امارات گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان همیشه مهم بوده و خود بازیکنان هم انگیزه دارند تا در این مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. فکر می‌کنم استقلال در این چند سال به حق خود در لیگ قهرمانان نرسیده و امیدوارم با ارایه یک بازی خوب بتوانیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

این بازیکن افزود: بچه‌ها می‌دانند که بازی سختی برابر العین داریم. باید از امتیاز میزبانی خودمان نهایت استفاده را کنیم. تماشاگران ما پشتوانه خوبی برای استقلال هستند و امیدوارم در لیگ قهرمانان و بازیهای داخلی از پس فشارها بر بیاییم. خسرو حیدری هم به خاطر همین فشارها آسیب دید و کار ما خیلی سخت شده است. باید خیلی مراقب باشیم تا از نظر بدنی به مشکل بر نخوریم و بازی با کیفیتی ارایه کنیم.

وی درباره میزان شناخت خود از تیم العین گفت: من بازی‌های کشورهای عربی را همیشه تماشا می‌کنم. بازی قبلی العین را هم دیدم. آنها برابر الهلال خیلی خوب کار کردند و این تیم قدرتمند را شکست دادند. این موضوع خود نشان می‌دهد که العین تا چه اندازه تیم قدرتمندی است. ما برای صعود از این گروه باید برنده شویم و فقط امیدوارم که بچه ها از نظر بدنی به مشکلی بر نخورند.

جباری ضمن انتقاد از مشکلات مالی تیم گفت: هیچ سالی تا این اندازه مشکل مالی نداشته‌ایم. اگر مسئولین از ما نتیجه می‌خواهند باید حمایت کنند. خستگی بازیکنان از یک طرف و مشکلات مالی از طرف دیگر فشارهای زیادی را به ما وارد کرده است. اگر آنها الآن نخواهند رسیدگی کنند پس چه زمانی به تیم رسیدگی خواهند کرد؟ بازیکنان استقلال خیلی تحت فشار هستند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و العین امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2017179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha