۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۹

احمدی:

گرگان نیازمند ادارات مستقل است

گرگان نیازمند ادارات مستقل است

گرگان - خبرگزاری مهر: فرماندار گرگان گفت: در بسياري از زمينه ها در شهر گرگان نيازمند تشكيل ادارات مستقل هستيم، به عنوان مثال به منظور ساماندهي بازار در حوزه صنعت، معدن و تجارت و يا ميراث فرهنگي نيازمند ادارات مستقل شهرستان هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدرعلی احمدی ظهر شنبه در آخرین جلسه شورای اداری گرگان افزود: با راه اندازی ادارات مستقل باید فعاليت ها با ساماندهي بيشتري انجام شده و شاهد توفيقات بيشتر در شهرستان و استان باشيم.

وی اظهار داشت: امسال كه سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني بود هر كدام از مسئولان به سهم خود كرده تا در حوزه مسئوليتي خود اين شعار را محقق كنند. 
 
احمدي ادامه داد: سالي كه دشمن بدخواه نظام جمهوري اسلامي حلقه محاصره را تنگ تر كرد و مردم ما عزمشان را براي دفاع، مقاومت و مقابله جزم كردند، تمام هدف دشمن اين بود كه در سال 91 به وي‍‍ژه در سه ماه پاياني سال با فشارهايي كه به مردم وارد مي كند، آن ها را به خيابان ها كشانده و نافرماني مدني در خيابان ها ايجاد كنند.
 
وي افزود: اما در ماه هاي پاياني سال به ويژه در 22 بهمن ماه مردم مراتب وفاداري و همبستگي با آرمان هاي امام راحل و شهدا را بيان كردند و هرچه كه دشمن كمبودهاي بيشتري را به وجود آورد مردم خلاقيت و ابتكار بيشتري را ايجاد كردند.
 
وي گفت: ما با وجود فشارهاي زياد به ارامي خود را از وابستگي نجات مي دهيم مقام معظم رهبري نيز در سخنان خود به موضوع سبك زندگي اسلامي اشاره داشتند و ما بايد خود را بيشتر به اين نوع سبك زندگي نزديك كنيم تا از مشكلات رهايي پيدا كنيم.
 
احمدي بيان كرد: اين مذيقه ها دستگاه هاي اداري را نيز به تلاطم انداخت اما اين ناآرامي ها به مرور به آرامش تبديل شد. دستگاه اداري ظرفيت هاي زيادي براي صرفه جويي و كارآمدي دارد و مديران بايد دقت لازم را داشته باشند.
 
وي گفت: اگر موضوعات فرهنگي را ساماندهي كنيم مبتني با آن همه مشكلات ما حل مي شود و  بهترين كمكي كه در اين ايام مي توان انجام داد در بحث كاروان هاي راهيان نور است چراكه يك فرهنگ ايثار و شهادت را ترويج مي دهد.
 
وي بيان كرد: در آستانه عيد نوروز ستاد تسهيلات سفر را در فرمانداري افتتاح مي شود و همه بايد همت كرده تا در اين ايام با فراهم كردن تسهيلات مناسب انتظارات مردم را برآورده كرده و سفر راحت تر و آرامش خاطر بيشتري را براي آن ها فراهم كنيم.
 
رئيس شوراي اداري گرگان تصريح كرد: در سال آينده نيز فعاليت هاي مختلفي براي ما تعريف شده و مهم ترين آن انتخابات است و ما بايد شرايط لازم براي انتخابات امن، قانوني، پرشور و گسترده را فراهم كرده تا در كنار آن مردم منتفع شوند.
 
احمدي گفت: در طول 3 ماه پاياني امسال حجم فعاليت هاي انجام شده در قسمت هاي مختلف كاري به اندازه و برخي قسمت ها حتي بيشتر از 9 ماه قبلي بود و اين نشان دهنده انست كه ظرفيت هاي اداري بسيار بالا است و اگر دستگاه اداري با هم هماهنگ بوده و همپوشاني داشته مي توانند كاركرد بهتر و بيشتري داشته باشند.
 
وي بيان كرد: هر پروژه اي كه در كشور انجام مي شود اعم از عمراني، نظامي، فرهنگي، سياسي و غيره با در نظر گرفتن يك سري ملاحظات و پيوست ها انجام مي شود مثلا پروژه عمراني بدون داشتن پيوست و توجيه اقتصادي، فني، محيط زيستي و غيره مجوز اجرا نمي گيرد و بايد اين فرهنگ را گسترش دهيم كه هيچ پروژه اي بدون داشتن توجيه پدافند غير عامل نيز اجرا نشود چراكه بايد پيش بینی تمام جوانب انجام شود.
کد خبر 2019716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha