۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶

پزشک تیم ملی فوتبال:

خلعتبری و کریمی دیدار با کویت را از دست دادند

خلعتبری و کریمی دیدار با کویت را از دست دادند

دکتر خانلری با اشاره به مصدومیت محمدرضا خلعتبری و یعقوب کریمی تاکید کرد که این دو بازیکن شرایط لازم برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی فوتبال جهت دیدار با کویت را ندارند.

 به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، پزشک تیم ملی فوتبال با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: یعقوب کریمی و محمدرضا خلعتبری دو بازیکن تیم ملی در آخرین بازی‌شان در لیگ برتر، دچار مشکل شدند و به جهت اینکه تیم ملی زودتر از اتمام آخرین مسابقات هفته سی‌ام به امارات آمده بود، امکان انجام ارزیابی برروی بازیکنان امکان پذیر نبود.

وی افزود: به همین دلیل پس از آمدن آنها به اردوی تیم ملی، وضعیت‌شان را به صورت کامل و با انجام آزمايشات مختلف در هتل و در بیمارستان ایرانیان دوبی مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که مشکل محمدرضا خلعتبری، کشیدگی عضله چهارسرران است و به جهت اینکه سلامت بازیکنان اصلی‌ترین خواسته ماست، ترجیح دادیم از خلعتبری در تمرینات استفاده نکنیم تا این بازیکن استراحت کند. خلعتبری باید طی سه هفته آینده تمرنیات محمدودی داشته باشد و قطعا به بازی مقابل کویت نخواهد رسید.

خانلری تاکید کرد: یعقوب کریمی هم در بازی مقابل استقلال ضربه شدیدی به سینه‌اش وارد شده و از این جهت دچار کوفتگی شدید استخوان جناق سینه شده و کریمی هم بايد به خاطر درد زیاد و مسایل ناشی از این کوفتگی استراحت کند. به همین دلیل ترجیح دادیم اصلا تمرین نکند.

و در مورد شرایط دیگر بازیکنان اظهارداشت: سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و مشکل برخی از آنها جزئی است اما در کل برای دیدار مقابل کویت آماده خواهند بود.

پزشک تیم ملی ضمن تبریک سال نو گفت: سال نو را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال 92، سال موفقیت و بخصوص سلامت برای همه آنها باشد و از طرف دیگر آرزوی سالی پر از موفقیت برای فوتبال کشورمان دارم .

دکتر خانلری در پایان گفت: فوتبال حرفه‌ای شده است و آرام آرام علم پزشکی ورزشی در حال ورود به ورزش و به خصوص فوتبال است و فوتبالیست‌ها برای مشکلات‌شان و يا مهم‌تر از آن برای پيشگیری از بروز مشکل برای خود از مراجع معتبر و تخصصی پزشکی - ورزشی کمک گرفته و زندگی حرفه‌ای خود را جدی‌تر بگیرند و مطمئنا داشتن تفکر و زندگی علمی و ورود این مسایل به زندگی آنها، آينده ورزشی آنها را ضمانت خواهد کرد.

 

کد خبر 2021659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha