۴ فروردین ۱۳۹۲، ۷:۴۸

قوچان نژاد مطرح کرد؛

دیگر بازی آسان در دنیا وجود ندارد/ هيچوقت از عملکردم راضی نیستم

دیگر بازی آسان در دنیا وجود ندارد/ هيچوقت از عملکردم راضی نیستم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، این تیم در دیدار مقابل کویت باید شروع خوبی مانند بازی با لبنان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قوچان‌نژاد در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه همانطور که دیدید در حال حاضر بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و به خوبی تمرینات را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند.

وی افزود: البته در دو روز اول به دلیل اينکه همه پیش از آمدن به تیم ملی بازی داشتند، خسته بودند و نسبت به روز شنبه تمرینات را به راحتی انجام ندادند و شکر خدا امروز بچه‌ها با توجه به تطبیق با شرایط آب و هوا و رفع خستگی، تمرینات را به خوبی انجام دادند و امیدوارم تا بازی کویت این آمادگی را داشته باشيم و يک بازی خوب را به نمايش بگذاریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار با کويت هم اظهار داشت: بازی آسان در دنیا وجود ندارد، همه بازي‌ها سخت هستند و شرايط ويژه خودشان را دارند. البته بستگی به خودمان هم دارد، یعنی اگر مانند بازی قبلی مان با لبنان شروع کنیم و مثل آن بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، ان شاء الله می‌توانیم این بازی را ببریم.

قوچان‌نژاد اضافه کرد: نباید فکر کنیم بازی با کویت، دیدار راحتی است، به همین دلیل باید از ابتدای بازی با تمام تلاش بازی کنیم که بتوانیم این دیدار را با نتیجه خوب به نفع خودمان به اتمام برسانیم.

وی در خصوص عمکردش در سال گذشته تصریح کرد: هيچوقت از عملکردم راضی نیستم و هر روز باید بهتر بشوم، بهتر بازی کنم و تلاشم را دو برابر کنم، چرا که هيچکس کامل نیست و برای اینکه پیشرفت کند، باید فعالیت بیشتر و جدی تری انجام دهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: از طرف خودم و همه بازیکنان تیم ملی ایران می‌خواهم سال نو را به همه هموطنانم در ایران تبریک بگویم و آرزوی موفقت برایشان دارم.

تیم‌های ملی فوتبال کویت و ایران روز سه‌شنبه ششم فروردین‌ماه در هفته دوم از مرحله انتخابی رقابتهای جام ملت‌های 2015 استرالیا به مصاف همدیگر می‌روند.

کد خبر 2022220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha