۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۵۵

مقدماتی جام ملت های آسیا؛

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کویت در نیمه اول

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کویت در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال کویت و ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا شامگاه امروز با پیروزی شاگردان کی روش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا موفق شد لبنان را با پنج گل شکست دهد، از ساعت 21:05 امروز سه شنبه در کویت به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور رفت که در پایان نیمه اول تیم ملی فوتبال ایران با گل دقیقه 45 مسعود شجاعی برابر حریف به پیروزی رسید

در این دیدار رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدی، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی برای تیم ملی ایران از ابتدا به میدان رفتند و هر چند نتوانستند گل های زیادی به ثمر برسانند اما بازی هجومی و برتری را نسبت به کویت ارائه کردند. البته دقایقی ابتدایی این دیدار در اختیار کویت بود اما ایران رفته رفته بازی را در اختیار گرفت.

شاگردان کارلوس کی روش در نیمه اول مبنی حرکات خود را از جناح چپ گذاشته بودند و با ارسال های مهرداد پولادی از این جناح به دنبال باز کردن دروازه میزبان بود اما ارسال های پرتعداد این بازیکن توسط مدافعان کم اشتباه کویت دفع شد. بالاخره در دقیقه 45 مسعود شجاعی در یک رفت و برگشت دروازه کویت را بازکرد.

کد خبر 2023052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha