۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۲

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران:

زمین ناهموار روی عملکرد نفرات ایران تاثیر می‌گذارد/ از کویتی‌ها شناخت دارم

زمین ناهموار روی عملکرد نفرات ایران تاثیر می‌گذارد/ از کویتی‌ها شناخت دارم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف در خصوص وضعیت ناهموار زمین چمن محل برگزاری دیدار با کویت، گفت: این زمین تاثیر بدی روی عملکرد بازیکنان تیم ملی خواهد داشت، اما همه ما با انگيزه و آمادگی کامل به زمین مسابقه خواهيم آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسيار خوشحالم که به کويت آمده‌ايم و اين نخستین مرتبه‌ای نيست که مقابل کويت بازی می‌کنم.

وی افزود: از بازیکنان کویت و نحوه کار تيمی آنها به خوبی آگاه هستيم و بازی آنها را آنالیز کرده‌ايم. در این مدت تمرینات خوبی را در کنار سایر بازیکنان در خصوص اين بازی انجام داده‌ايم و اميدوارم بتوانيم خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه انجام دهيم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه چمن بد ورزشگاه الکويت تاثیر بدی عملکرد بازی بازیکنان تیم ملی خواهد داشت، اما همه ما با انگيزه و آمادگی کامل به زمین مسابقه خواهيم آمد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد تيم‌های قبلی وی و استقلال و سپاهان و نتايج آنها در ليگ قهرمانان آسیا بدست آمده بود، تصریح کرد: بازی ملی برای همه ما متفاوت است و البته من با نظر شما موافق نيستم و تيم استقلال توانست بازی با العين را با پيروزی به پايان ببرد.

نکونام همچنین گفت: سپاهان هم در بازی اول خود در فولادشهر با اقتدار حریف خود را شکست داد و ذهنیت ما در مورد بازی با کويت مانند بازی با لبنان است و با همان انگيزه به اينجا آمده‌ايم.

 

کد خبر 2022675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha