۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

جام ملتهای آسیا 2015 - استرالیا؛

اعتراض کادرفنی و ملی‌پوشان به زمین دیدار با کویت/ ایران سفیدپوش شد

اعتراض کادرفنی و ملی‌پوشان به زمین دیدار با کویت/ ایران سفیدپوش شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا درحالی امروز برگزار شد که کادرفنی و بازیکنان ایران به وضعیت نامطلوب زمین برگزاری این بازی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با کویت در مرحله انتخابی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا ظهر امروز دوشنبه و به مدت 90 دقیقه در زمین اصلی  ورزشگاه الکويت برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان تیم ملی ایران، پس از گرم کردن با توپ و انجام حرکات کششی، به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و تمرينات تاکتيکی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و در پايان به نواختن ضربات ايستگاهی پرداختند.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که کادر فنی و ملی پوشان از وضعیت چمن این ورزشگاه رضایت نداشتند و اعتراض خود را به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

عکسی از وضعیت ناهموار زمین چمن ورزشگاه الکويت

از سوی دیگر نشست هماهنگی دیدار تیم‌های ملی کویت و ایران امروز برگزار شد که امید نمازی، خراطی و ابراهیمی به نمایندگی از تیم ملی ایران در آن حضور داشتند. در این جلسه مقرر شد تیم ملی ایران در بازی با کویت با پیراهن، شورت و جوراب سفید به میدان برود و کویتی‌ها هم پیراهن آبی برتن خواهند کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کویت و ایران در هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا ساعت 21 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه الکويت برگزار می‌شود.

کد خبر 2022689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha