۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

کارلوس کی‌روش مطرح کرد:

برای پیروزی به کویت آمده‌ایم/ بازیکنان ایران سرشار از انگيزه هستند

برای پیروزی به کویت آمده‌ایم/ بازیکنان ایران سرشار از انگيزه هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیمش برابر کویت کار آسانی ندارد، گفت: برای من بازی در خانه و يا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاشمان را خواهيم کرد زیرا برای برد به اينجا آمده‌ايم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم و خوشحالم در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا به کویت آمده‌ایم.

وی در ادامه افزود: حدود 5 روز قبل بازیکنان تیم ملی در اختیار کادر فنی قرار گرفت و همه ما به اتفاق در اردوی دبی کارمان را برای دیدار مقابل کویت آغاز کردیم. البته من از تعهد و انگیزه بازیکنان تیم ملی در تمریناتمان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: هرچند فردا سه‌شنبه کار آسانی مقابل تیم ملی کويت نخواهیم داشت، اما اطمينان دارم بازیکنان تیم ملی تمام تلاششان را برای بازی انجام خواهند داد زیرا بازیکنان تیم ملی سرشار از انگيزه هستند. اگر همانطور که بازیکنان در تمریناتشان بودند، بتوانند توانايي‌‎هایشان را نشان دهند، موفق از زمین مسابقه بیرون خواهيم آمد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دليل تمرین تيم ملی که صبح امروز برگزار شد و نه زمان بازی با کويت؟، تصریح کرد: متاسفانه اطلاعات درستی در اختیار شما قرار ندادند چرا که تيم ملی آخرین تمرین خود را پيش از عزیمت به کويت، صبح انجام داده و در اکثر ديدارها تمرینات تیم ملی صبح برگزار شده است.

کی‌روش در جواب سوالی در مورد نتيجه ديدار فردا که مساوی خواهد بود یا برد و هدف شما کداميک از آنهاست؟، افزود: برای من بازی در خانه و يا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاشمان را خواهيم کرد زیرا برای برد به اينجا آمده‌ايم. امیدوارم بازیکنان تيم ملی هم با تفکر و انگيزه برد به ميدان بيايند و تمام تلاششان را به کاربندند.

وی در این خصوص اضافه کرد: باز هم می‌گويم تیم کويت مقابل ايران به شکل ديگری بازی می‌کند و می‌‍دانم که هميشه حریف خوبی برای ايران بوده است. البته زمين چمن استاديوم الکويت هم کيفيت لازم را ندارد و از این جهت کار برای بازیکنان ما سخت تر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پايان در خصوص تيم‌هایی از اين گروه صعود می‌کنند، گفت: با کمال احترامی که برای همه تيم‌ها قايل هستم، تمام تفکر و تمرکزم روی تیم ملی ایران است و البته بهترين آرزوها را برای تيم ملی کويت دارم، اما نه در بازی فردا (با خنده).

کد خبر 2022674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha