۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

ناشر هندی در جمع ناشران برتر کتاب کودک جهان

ناشر هندی در جمع ناشران برتر کتاب کودک جهان

جوایز بهترین ناشر کتاب کودک سال نمایشگاه کتاب کودک بولونیا که به بهترین ناشران سال کتاب کودک در 6 منطقه جغرافیایی جهان تعلق می‌گیرد، به برندگانشان اهدا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پابلیش نیوز، برندگان این جایزه در مراسمی که در پنجاهمین سال برگزاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا برگزار شد، معرفی شدند.

این جوایز به 6 برنده و به ناشرانی از اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکای مرکزی و جنوبی، آمریکای شمالی و اقیانوسیه تعلق می‌گیرد.

«جکو پرس» ناشر نیوزیلندی که در ولینگتون واقع است و در زمینه کتاب‌های کودک کار می‌کند، به عنوان برنده بخش اقیانوسیه انتخاب شد.

«باکام ادیشنز» ناشر رواندایی که در کیگالی واقع است به عنوان برنده بخش آفریقا، «تارا بوکز» از هند که در چنایی واقع است به عنوان برنده آسیا، «کوزاکا نیفی» ناشر برزیلی که در سائوپائولو واقع است به عنوان بهترین ناشر آمریکای جنوبی و مرکزی و «کرونیکل بوکز» از آمریکا که در سن فرانسیسکو واقع است به عنوان برنده بخش آمریکای شمالی انتخاب شده اند.

در بخش آسیا 4 نامزد دیگر دریافت این جایزه شامل «گریم پرس» از تایوان، «کلمات» از امارات متحده عربی، «دوشینشا پابلیشیگ» از ژاپن و «وونگ جین تینک بیگ» از کره جنوبی بودند.

کد خبر 2023528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha